Розвиток пізнавальних інтересів учнів при викладанні математики засобами ІКТ
У роботі з даної теми обґрунтовано шляхи розвитку пізнавальних інтересів учнів засобами ІКТ при викладанні математики. Розкрито методи та прийоми навчання, які використовує вчитель у своїй діяльності. З досвіду роботи Кравець В. А. наводить приклади застосування ІКТ на різних етапах уроку та в позаурочній діяльності. Доводить твердження, що поєднання традиційних та інноваційних методів у навчанні сприяють підвищенню не лише пізнавальних інтересів учнів, а й мотивації до вивчення математики, розвитку самостійності. У досвіді презентовано власні розробки уроків: інтегрованих, не традиційних, з використанням ІКТ та презентації до них. Наведено приклад дослідницького проекту з геометрії. Досвід рекомендовано використовувати вчителям математики загальноосвітніх навчальних закладів на уроках та в позаурочній діяльності.