АКТУАЛІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА
В досвіді представлено шляхи реалізації пізнавально–творчого потенціалу учнів через впровадження інноваційної технології педагогіки життєтворчості, методику проективно-рефлексивного механізму самоорганізації особистості, стратегії формування віри в успіх та методів розвитку креативного мислення, представлено шляхи впровадження у практику діяльності багатогранної системи заходів суб’єкт - суб’єктної взаємодії педагога з учнями, запропоновано організаційні форми навчального процесу, які дають простір для виявленню дитячого творчого потенціалу, дають можливість в більшій мірі формувати громадянські, полікультурні, мовні компетенції, сприяють виробленню навичок пошукової діяльності.