Тема ."Інтерактивні моделі та логіко-маніпуляційні ігри у викладанні біології для розвитку важливих компетентностей учнів
В час стрімкого та бурхливого розвитку суспільства, технологій, фінансів та культури сучасна людина і сама повинна розвиватися швидше. Їй необхідно мати більше знань, умінь і навичок, які б допомогли розширювати світогляд та давали б можливість крокувати впевнено поряд з швидким потоком науково-технічного прогресу. Бурхливі зміни торкнулись і сфери освіти. Використання новітніх методик дає можливість навчити, розвинути та виховувати особистість, яка не загубиться у новому, розвинутому світі, а, навпаки, буде керувати ним.
Вивчення біології також потребує сучасного підходу, а саме використання новітніх технологій, які не тільки дають змогу учню зрозуміти та якісно відтворити матеріал, а й стимулюють до подальшого самостійного вивчення предмету.
Поняття «логіко–маніпуляційна гра» охоплює і більш вузькі поняття: ділова гра, рольова гра, операційна гра, квестові технології, метод інсценування з використанням консультантів і педагогічних програмних засобів для комп’ютерів та програм для складання певних моделей біологічних процесів для кращого розуміння учнями.