Тема ."Інтерактивні моделі та логіко-маніпуляційні ігри у викладанні біології для розвитку важливих компетентностей учнів на основі інноваці - Кам'янсько-Дніпровський район - ВИСТАВКОВА ЗАЛА - Виставкова зала - Освіта Запорізького краю 2016
ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Неділя, 11.12.2016, 01:18
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Кам'янсько-Дніпровський район

Тема ."Інтерактивні моделі та логіко-маніпуляційні ігри у викладанні біології для розвитку важливих компетентностей учнів на основі інноваці
Мета роботи: показати використання сучасних технологій у вигляді логіко-маніпуляційних ігор на уроках біології та їх вплив на розвиток важливих життєвих компетенцій учнів. Актуальність роботи: в час стрімкого та бурхливого розвитку суспільства, технологій, фінансів та культури сучасна людина і сама повинна розвиватися швидше. Їй необхідно мати більше знань, умінь і навичок, які б допомогли розширювати світогляд та давали б можливість крокувати впевнено поряд з швидким потоком науково-технічного прогресу. Бурхливі зміни торкнулись і сфери освіти. Використання новітніх методик дає можливість навчити, розвинути та виховувати особистість, яка не загубиться у новому, розвинутому світі, а, навпаки, буде керувати ним. Існує велика кількість сучасних педагогічних методик, які використовуються на уроках з різних навчальних дисциплін. Вивчення біології також потребує сучасного підходу, а саме використання новітніх технологій, які не тільки дають змогу учню зрозуміти та якісно відтворити матеріал, а й стимулюють до подальшого самостійного вивчення предмету. Певне місце в системі методів навчання має технологія ігрового навчання, що включає логіко–маніпуляційні та імітаційні ігри, які відтворюють реальну або гіпотетичну ситуацію. Поняття «логіко–маніпуляційна гра» охоплює і більш вузькі поняття: ділова гра, рольова гра, операційна гра, квестові технології, метод інсценування з використанням консультантів і педагогічних програмних засобів для комп’ютерів та програм для складання певних моделей біологічних процесів для кращого розуміння учнями. Ця технологія сприяє підвищенню інтересу учнів до різних видів навчально-пізнавальної активності. Гру, як метод навчання, передавання досвіду старших поколінь молодшим, люди використовують здавна. На уроках біології ігрові технології повинні посідати своє чинне місце, оскільки введення біологічних ігор є засобом створення на уроках таких ситуацій, що збуджують думку і стимулюють творчу ініціативу, а особливістю гри є створення умов, не властивих традиційному навчанню. Протягом останніх років педагогічний колектив гімназії «Скіфія» враховує учнівську індивідуальність у викладанні природничих дисциплін, застосовуючи власний творчий підхід та педагогічну майстерність. Виходячи з матеріалів досвіду роботи вчителів біології Кам'янсько-Днеіпровської районної гімназії «Скіфія» з теми «Інтерактивні моделі та логіко-маніпуляційні ігри у викладанні біології для розвитку важливих компетенцій учнів на основі інноваційних технологій», треба відзначити, відповідно до державного стандарту для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1392 від 23.11.2011 року, у гімназії, надаючи учням свободу інтелектуальної діяльності, учителі спрямовують їх до створення проблемних ситуацій і пошуку шляхів розв’язання через уміло організовану пошуково-дослідницьку самостійну роботу. Основними критеріями робіт є: • актуальність; • перспективність досвіду; • науково-технічне обґрунтування проблеми. Основна ідея досвіду розкриває умови, в яких створювався досвід, та саме технології досвіду. У додатках відображено багато схем, таблиць, розробок уроків, фото- та відеоматеріалів. Робота та стан викладання біології постійно розглядаються на засіданнях педагогічної ради гімназії. Так 30.10.2015 голова МО Бескоровайна К.В. робила доповідь на тему «Застосування педагогічних інноваційних технологій на уроках біології», (доповідь додається до матеріалів конкурсу «Освіта Запорізького краю-2016»). Важливо пам'ятати, що використання педагогічних інноваційних технологій на уроках біології дає можливість покращити якість засвоєння та відтворення матеріалу. Нові педагогічні методики та ігрові форми навчання зацікавлюють та стимулюють учнів до подальшого самостійного вивчення біології.

Джерело: http://trikashnaya20.blogspot.co
Категорія: Кам'янсько-Дніпровський район | Додав: (09.02.2016) | Автор: Бескоровайна К.В. E
Переглядів: 206 | Рейтинг: 3.1/14
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний хостинг uCoz