Дидактичні ігри як засіб формування предметних умінь на уроках історії
Автором досліджується проблема застосування ігор як засобу формування предметних умінь учнів у навчанні історії на прикладі вивчення розділів «Галицько-Волинська держава», «Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина XIV–XV ст.)») (7 клас). На основі методики формування предметних умінь (хронологічних, просторових, інформаційних, мовленнєвих, логічних та аксіологічних), запропоноване послідовне використання дидактичних ігор «Словесний лабіринт», «Дерево пізнання», «Віднови текст», «Комбіноване лото», «Наукова лабораторія», «Вікторина», що ґрунтуються на чергуванні репродуктивного, перетворювального та творчого видів пізнавальної діяльності.