Методичний супровід формування та розвитку компетентного педагога шляхом самоосвіти
Актуальність цієї статті зумовлена такими факторами: по- перше – самоосвіта педагога є одним з найбільш ефективних засобів підвищення професійної компетентності вчителя; по-друге – самовдосконалення як соціальний процес базується на вимогах суспільства та самої професії до особистості фахівця; по-третє – необхідність раціонального стимулювання творчої діяльності вчителя.
У першій частині статті описується сутність самоосвіти педагога, виділяються форми самоосвіти та необхідність планування етапів роботи. У другій частині формулюються умови, ознаки та засоби продуктивного самовдосконалення вчителя і визначаються основні етапи цього процесу. У заключній частині наводяться приклади вираження результатів самоосвітньої діяльності, які можуть використовутись вчителями, керівниками загальноосвітніх шкіл, викладачами, студентами педагогічних факультетів вищих закладів освіти.