Сценарій до Всесвітнього Дня ВБУ - м.Бердянськ - ВИСТАВКОВА ЗАЛА - Виставкова зала - Освіта Запорізького краю 2016
ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Субота, 03.12.2016, 09:43
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » м.Бердянськ

Сценарій до Всесвітнього Дня ВБУ
СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Сценарій відкритого заходу до Міжнародного дня захисту Водно-болотних угідь «ЗБЕРЕЖЕМО ВБУ » Розробила керівник гуртка «Основи екологічних знань» К. Г. Мовсесян м. Бердянськ, 2016 р. Мета : - надати вихованцям знання про водно-болотні угіддя міжнародного значення м. Бердянська та Бердянського району, Запорізької обл. - розвивати мислення, мовлення, вміння висловлювати власну думку ,почуття здорового суперництва. - виховувати у дітей бережливе ставлення до навколишнього середовища, підвищувати рівень екологічної культури вихованців. Тип заходу: масове відкрите. Форма заходу: отримання нових знань, пізнавальна ,вікторина. Обладнання: фото водно-болотних птахів, болот. Мапа, музичний супровід. Папір,олівці для гри. Слайди. Терміни: ВБУ, водно-болотні птахи, болото,гирло,затока,коса. Розраховано на вихованців гуртків. Тривалість 45-60 хв. ЗМІСТ ЗАХОДУ 1. Вступне слово керівника гуртка. 2. Вікторина. 3. Водно-болотні птахи. 4. Гра. « Знайди водно-болотного птаха.» 5. Гра. «Намалюй водно-болотного птаха.»(командна) 6. Фізкультхвилинка. 7. Гра. « Мікрофон» ( на закріплення отриманих знань.) 8. Заключне слово керівника гуртка. ХІД ЗАХОДУ Керівник гуртка. – Доброго дня! Сьогодні ми з Вами зібралися для того, щоб повести розмову про… Але спочатку я пропоную Вам відгадати загадку: « Не море, не земля, кораблі не плавають ,а ходити не можна» Що це ? Відповідь дітей. Правильно, це –болото. ( слайд 5) А що ж таке –болото? Болотами називають ділянки суші, де ґрунти постійно або більшу частину року перезволожені. (слайд 6.) Пропоную Вам відправитись у незвичайну подорож! Хочу спитати, як ви ставитесь до болот? Більшість людей ставиться негативно до болот. Бо, болото це бруд, комарі, на болоті дуже страшно і можна потонути. І як казала мавпа з мультфільму про поросятка Фунтика - «Болото,дом для бегемота, но жить нам в нем не охота….» Болота не приносять користі, заважають сільському господарству. Добре про болото відгукуються хіба, що мисливці. Таке ставлення передалося нам частково від наших предків. Болото як місце важкодоступне і непридатне для людського житла і життя. І де як не в цьому глухому місці, слід було селитися «невідомим та нечистим силам».Давайте пригадаємо з Вами хто живе на болоті? З мультиків та казок. Відповідь дітей.(Кікімора, водяний, русалонька .(слайд 7) Молодці! Керівник гуртка. У наші дні ставлення до болот змінюється. Давайте ми разом розберемося у чому ж полягає користь болот? 1. Головна цінність болот – здатність накопичувати і покращувати якість води. 2. Болота здатні очищати воду. 3.Підтримують біологічне різноманіття(рослини, тварини) На болоті також зростають рослини. Звичайно, рослин на болоті не так і багато, але вони дуже своєрідні. Ці рослини не здатні виростати на інших територіях оскільки не витримують конкуренцію з іншими видами. Важко рослинам на болоті їм доводиться постійно боротися за виживання. А ви знаєте, які рослини зростають на болоті? Відповідь дітей.(слайд8-17) Керівник гуртка. На болоті проживають також і тварини. Тут вони знаходять їжу і укриття. Назвіть мені тварин які ви вважаєте проживають на болоті? Відповідь дітей. (слайд 18) Так чому ми з вами сьогодні зібралися? На сьогодні у світі є декілька свят, пов’язаних з живою природою. Такі як: - Міжнародний День Води – 22 березня (для того щоб людство звернуло увагу на проблеми пов’язані з водою) - Міжнародний День Землі – 22 квітня (покликаний звернути увагу на нашу Землю на проблеми із забруднення.) - День охорони навколишнього середовища – 5 червня - Міжнародний день біологічного різноманіття – 22 травня Є ще такий день як збереження ВБУ – 2 лютого. Хто мені підкаже який сьогодні день? Відповідь дітей. 2 лютого –Міжнародний День збереження ВБУ. В –водно Б- болотні У - угіддя Саме про водно-болотні угіддя ми з вами сьогодні і поговоримо. 2 лютого1971 року у місті Рамсар (Іран) була прийнята Міжнародна конвенція про охорону водно-болотних угідь. 157 країн підписали цю конвенцію, у 1996 році до них приєдналась і Україна. Ось ми з вами і дізналися, чому саме сьогодні ми зібралися. Керівник гуртка. Так що ж це водно-болотні угіддя? Під водно-болотними угіддями розуміють райони мілководдя, болот, торф’яників ,стоячих або проточних ,прісних, солонуватих або солоних водойм ,а також включаючи морські акваторії, глибина яких не перевищує 6 –ти метрів. В Україні налічується 22 об’єкта водно-болотних угідь Міжнародного значення. У Запорізькій області їх 3(три) А саме: (мапа) - «Молочний лиман» – гідрологічний заказник загальнодержавного значення. - «Коса Обіточна та затока Обіточна» - ландшафтний заказник загальнодержавного значення. - «Гирло р. Берди з косою Бердянською і затокою Бердянською» – ландшафтний заказник загальнодержавного значення «Заплава р. Берди» ,цей об’єкт знаходиться у нашому місті. Площа водно-болотних угіддя Азово-Чорноморського регіону України сягає 600 тисяч гектарів. Водно-болотні угіддя є природним комплексом,що складається з мілководної морської затоки,намивних островів та коси і гирлової ділянки невеличкої річки. Бердянська затока близько 50км.завширшки і глибиною 5м.Дно затоки у східній частині переважно мулисто-черепашкове,а у західній - піщано-черепашкове. Бердянська коса здебільшого складається з піску та подрібнених черепашок. ЇЇ довжина23 км.,ширина 15км. ВІКТОРИНА. 1.Скажіть мені, що таке болото? 2.Чи зростають на болоті рослини? Назвіть їх. 3.Чи можна зустріти тварин на болоті? Назвіть їх. 4.Давайте пригадаємо, чи можна зустріти на болоті казкових персонажів? 5. Чому ми з вами сьогодні зібралися? Сьогодні якесь свято? Яке? 6.Назвіть мені Міжнародні Дні які Ви запам’ятали. 7. В якому році була прийнята Рамсарська конвенція? 8.На території України на сьогодні скільки налічується об’єкта водно-болотних угідь Міжнародного значення? 9. У Запорізькій області їх налічується, скільки? Назвіть їх. 10. Під водно-болотними угіддями розуміють райони мілководдя, болот, торф’яників ,стоячих або проточних ,прісних, солонуватих або солоних водойм ,а також включаючи морські акваторії, глибина яких не перевищує скільки метрів? Молодці! Усі відповіли вірно! Керівник гуртка. Невід’ємною частиною водно-болотних угідь є водоплавні птахи. ВОДНО-БОЛОТНІ ПТАХИ – це такі види птахів, які екологічно залежать від водно-болотних угідь, принаймні частину їхнього річного циклу.(слайд 35) Це місце де регулярно перебувають тисячі водно-болотних птахів. Важливе місце гніздування та сезонних скупчень птахів водно - болотного комплексу. Місце зимівлі кількох тисяч гусеподібних та гніздування майже 5 тис. пар водно-болотних птахів ,регулярно відмічається більше 20тис.особин птахів ВБУ. Найчисельнішими сере них є: - Чапля сіра - Лебідь шипун - Кулик – ходулочник - Чайка - Крижень - Мартин Червонокнижні - Пелікан рожевий - Каравайка - Червонодзьоба казарка - Гоголь звичайний -Морський пісочник , та інші. Давайте розглянемо кожного птаха.(слайди 36-61) Гра. « Знайди водно-болотного птаха» Знайдіть назви водно-болотних птахів (слова можуть бути як по вертикалі так і по горизонталі, 7 птахів) В Б У М А Р Т И Н А В І К І В Б У Р Е Ж Щ Ю Щ М А Ф Ь Р В С Т Є Я Ч У Х К У Л И К Х О Д У Л О Ч Н И К К З О Х У Ф А Д Ю Н Ш З П Ь Е З С А Ч А П Л Я С І Р А Ч Ю В З Н Ч И Р М Н К Ю Л Ф Ц Д И Н П Ц Ш С И Н А І В О Р О Н А П С Ч К С М Г Р И В Е К М І И Ж К Р И Ж Е Н Ь В О Ц А Л А Д Л І Е Ш Т Ь А В Р Л Ф К Я Й Е Ч А Й К А М Ц С Є Ю О С Ш Е Н К Ю Н О И Ц Щ Г О Р О Б Е Ц Ь Ю Е А Б У Л Е Б І Д Ь Ш И П У Н В Б У Гра. «Намалюй водно-болотного птаха» (командна) Потрібно дві команди по 5 чоловік. Капітани команд отримують конверти,у яких фото водно-болотного птаха. Капітани команд сідають і малюють побаченого птаха протягом 20 сек. За сигналом передає слідуючому члену команди,які домальовують птаху. Малюнки оцінюються всіма присутніми: - схожість з оригіналом; - назва вказаного птаха; - почуття гумору. Фізкультхвилинка Гра. «Мікрофон» ( на закріплення отриманих знань.) 1. Що цікавого Ви дізналися сьогодні? 2. Як це Вас стосується? 3. Де Ви будете використовувати отриманні знання? Заключне слово керівника гуртка. Сьогодні ми з Вами розглянули важливі теми,ознайомилися з водно-болотними угіддями України, зокрема Запорізькій області, з птахами водно- болотних угідь. Звернули увагу на червонокнижних птахів. Розглянули важливі питання охорони водно-болотних угідь. На при кінці нашої зустрічі я Вам хочу сказати ,що кожен з Вас може допомогти зберегти водно-болотні угіддя. Це не потребує багато часу та сил. Головна ідея – « не нашкодь!» Запам’ятайте : 1.Не забруднюй водойми, біля якого живеш відпочиваєш. 2. Не турбуй тварин у період тиші, не слухай гучно музику на природі. 3.Не проходь мимо порушень,повідомляй дорослим. 4. Ділися своїми знаннями з рідними, друзями та сусідами. На цьому наша зустріч підійшла до завершення. До побачення! До нових зустрічей!

Джерело: http://katyamovsesyan1980.blogspot.com
Категорія: м.Бердянськ | Додав: (06.04.2016) | Автор: Катерина Мовсесян E
Переглядів: 209 | Рейтинг: 3.5/12
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний хостинг uCoz