ДОСВІД РОБОТИ З УЧНІВСЬКОЮ МОЛОДДЮ З ПІДВИЩЕНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ЗДІБНОСТЯМИ В УМОВАХ МАЛОГО МІСТА НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ЕМАН
категорія: управління коротка характеристика: дворівнева структура роботи (ЗНЗ-ПНЗ) з інтелектуально здібною учнівською молоддю кому призначена робота: адміністрації ЗНЗ та ПНЗ
Підхід до вирішення поставлених завдань науково й методично обгрунтований. Це сприяє зацікавленості, розвитку творчого й інтелектуального потенціалу учнівської молоді. Нових перспектив і звершень Вам!
В роботі висвітлений успішний досвід роботи, який може бути цікавий і корисний для всіх керівників навчальних закладів і педагогів. Авторам - побажання продовжувати свою творчу діяльність і досягати нових висот!
Литовчнко Сергій Володимирович Здебільшого на нашому фізико-технічному факультеті ХНУ імені В.Н. Каразіна навчаються хлопці та дівчата саме з підвищеними інтелектуальними здібностями (хоча все залежить від того. що оберемо за початок обрахунку). Цікава, потрібна. зрозуміла та дуже ємна робота. Дякую.
Дуже цікавий і корисний досвід!Важливо те, що він реально відпрацьований, тому легко буде застосувати в практичній діяльності будь-якого навчального закладу!
МАН дає можливість дітям не тільки розкрити свої здібності. Системна, спланована робота дає можливість удосконалювати навички дослідницької діяльності протягом декількох років поспіль. Це безцінний досвід!!
Науково-виважений, практично обгрунтований матеріал, який може бути використаний в організації роботи не тільки в ПНЗ, а й в усіх навчальних закладах. Творчого надхнення!
Досвід роботи ЕМАН з обдарованими дітьми є реальним, перспективним, корисним для всіх, хто працює з інтелектуально обдарованими дітьми. Дякую за творчу працю! Подальших вам успіхів.
Ефективність роботи ЕМАН щодо забезпечення безперервності системи пошуку, розвитку та підтримки обдарованих, здібних до наукової діяльності дітей і молоді підтверджується стабільно високими показниками, які демонструють учні з предметів. Успіхів колективу у подальшій роботі!