"РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ЗАСОБАМИ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ ТА В ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ" - м.Енергодар - ВИСТАВКОВА ЗАЛА - Виставкова зала - Освіта Запорізького краю 2016
ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Неділя, 11.12.2016, 01:19
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » м.Енергодар

"РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ЗАСОБАМИ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ ТА В ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ"
Анотація до роботи.<BR>Метод проектів, як засіб навчання є актуальним для сучасної методики. Проектна діяльність сприяє формуванню особистості учня нового типу, який володіє способами цілеспрямованої інтелектуальної діяльності, готового до співпраці, взаємодії, наділеного досвідом самоосвіти.<BR>
Категорія: географія<BR>
Коротка характеристика роботи.<BR>
Провідна ідея мого педагогічного досвіду – створення умов для розвитку пізнавальних, творчих інтересів учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, навичок орієнтуватися в інформаційному просторі, орієнтація на самостійну діяльність.
Науково-практична значимість полягає у формуванні в учнів:
1). Навичок ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій за допомогою інноваційної педагогічної технології – методу проектів, якою передбачається самостійна (індивідуальна чи групова) дослідницько-пошукова діяльність. Досвід можна використовувати на уроках географії та в позаурочній роботі, ефективний у виховній роботі класного керівника.
2). Формування ключових, життєво-базових компетенцій учнів та випускників: комунікативності, самостійного критичного і творчого мислення, вміння працювати з інформацією.<BR>
Робота призначена вчителям географії та керівникам гуртків.

Джерело: http://geography-miroshnik.blogspot.com/
Категорія: м.Енергодар | Додав: 12969larisa (05.02.2016) | Автор: Мірошник Лариса Павлівна E
Переглядів: 1271 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 4.9/819
Всього коментарів: 3
2  
Добрый день! Ознакомилась с вашей методикой, описанной в труде. Было интересно прочитать, так как немногие педагоги ориентируются на раскрытие способностей самого ученика и его потенциала, а не просто навязывают "сухую" не всегда интересную для него самого информацию. Умение преподнести грамотно материал и раскрыть способности к познанию нового - наверное такими должны быть задачи хорошего учителя.
Ирина, один из методов деятельного труда - и есть метод проектов. Вроде всё понятно написано.

1  
Добрый день! Просмотрела ваш опыт, но не совсем поняла какая же у вас тема. На данной странице вы заявили - РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ЗАСОБАМИ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ ТА В ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ, блог называется - Діяльнісний підхід у навчанні, а на странице опыта - Проблемно – орієнтований аналіз діяльності.

3  
Дякую за питання! Метод проектів є складовою діяльнісного підходу у навчанні, (як і розвивальне навчання, інтерактивні технології, проблемне навчаня та особистісно-орієнтоване). Що стосується проблемно-орієнтованого аналізу - 1-й розділ аналізу досвіду роботи.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний хостинг uCoz