"РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ЗАСОБАМИ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ ТА В ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ"
Анотація до роботи.<BR>Метод проектів, як засіб навчання є актуальним для сучасної методики. Проектна діяльність сприяє формуванню особистості учня нового типу, який володіє способами цілеспрямованої інтелектуальної діяльності, готового до співпраці, взаємодії, наділеного досвідом самоосвіти.<BR> Категорія: географія<BR> Коротка характеристика роботи.<BR> Провідна ідея мого педагогічного досвіду – створення умов для розвитку пізнавальних, творчих інтересів учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, навичок орієнтуватися в інформаційному просторі, орієнтація на самостійну діяльність. Науково-практична значимість полягає у формуванні в учнів: 1). Навичок ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій за допомогою інноваційної педагогічної технології – методу проектів, якою передбачається самостійна (індивідуальна чи групова) дослідницько-пошукова діяльність. Досвід можна використовувати на уроках географії та в позаурочній роботі, ефективний у виховній роботі класного керівника. 2). Формування ключових, життєво-базових компетенцій учнів та випускників: комунікативності, самостійного критичного і творчого мислення, вміння працювати з інформацією.<BR> Робота призначена вчителям географії та керівникам гуртків.
Добрый день! Ознакомилась с вашей методикой, описанной в труде. Было интересно прочитать, так как немногие педагоги ориентируются на раскрытие способностей самого ученика и его потенциала, а не просто навязывают "сухую" не всегда интересную для него самого информацию. Умение преподнести грамотно материал и раскрыть способности к познанию нового - наверное такими должны быть задачи хорошего учителя. Ирина, один из методов деятельного труда - и есть метод проектов. Вроде всё понятно написано.
Добрый день! Просмотрела ваш опыт, но не совсем поняла какая же у вас тема. На данной странице вы заявили - РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ЗАСОБАМИ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ ТА В ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ, блог называется - Діяльнісний підхід у навчанні, а на странице опыта - Проблемно – орієнтований аналіз діяльності.
Дякую за питання! Метод проектів є складовою діяльнісного підходу у навчанні, (як і розвивальне навчання, інтерактивні технології, проблемне навчаня та особистісно-орієнтоване). Що стосується проблемно-орієнтованого аналізу - 1-й розділ аналізу досвіду роботи.