Вплив та сприяння різновидів декоративно–прикладного мистецтва на розвиток творчих здібностей учнів
Мета роботи-створення власної моделі творчого особистісно зорієнтованого освітнього середовища, яке сприяє ефективному саморозвитку кожної особистості засобами образотворчого мистецтва та формуванню культурного пласту нації.
Автор досвіду саме забезпечує на гурткових заняттях з образотворчого мистецтва вільний розвиток творчого потенціалу учня, пробуджує в дітях іскри творчості, сприяє формуванню художньо-естетичного ставлення до дійсності, художнього пізнання світу та його образної оцінки.
Лише творча особистість спроможна створювати, пропонувати нові теорії, нові технології, нові напрями розвитку, знаходити шляхи виходу зі складних нестандартних ситуацій.