ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
Актуальність і важливість обраної теми полягає в тому, що вона прямо відповідає тим завданням, які постали перед сучасною освітою в інформаційному суспільстві, де поступово на зміну традиційній системі навчання приходить особистісно-орієнтована, традиційні методи змінюються інноваційними, що передбачають зміщення акцентів у навчальній діяльності, її спрямування на інтелектуальний розвиток учнів за рахунок зменшення долі репродуктивної діяльності. Широко використовуються ігрові технології для кожного учня, який опановує французьку мову, створюються сприятливі умови для особистого розвитку, підвищення якості педагогічного процесу, мотивації навчальної діяльності, рівня навчальних досягнень, забезпечення комфортності, емоційної та соціальної адаптованості школярів до вивчення іноземної мови.
Матеріали досвiду вчителя переконливо доводять, що використання оптимальних можливостей iгрових технологiй, активне впровадження їх у навчально виховному процесi на кожному етапi навчання пiдвищує мотивацiю навчальної дiяльностi учнiв на уроках французької мови, а це дуже важливо у навчальному процесi. Дуже дякую за цікавий матеріал!
Матеріал відповідає обраній проблемі, всебічно охоплює її, відповідає вимогам новітніх підходів до проблеми, шляхи вирішення проблеми широко розкриті. Дякую за надані приклади ігор, буду їх застосовувати.
Використовуючи ігрові технології вчитель створює сприятливі умови для забезпечення комфортності,емоційної та соціальної адаптованості школярів до вивчення французької мови. Матеріал просто супер.
Вчитель реалізує ігрові технології на уроках з використанням системи вправ з аудіювання, читання, усного та писемного мовлення. Ігри цікаві, різноманітні, спокійні і рухливі, своєчасно використовуються на різних етапах уроку. Спасибі