Досвід роботи пропонує відкрити для майбутніх музикантів світ музичної грамоти, застосовуючи на заняттях музичні дидактичні ігри. Впровадження ігрових технологій в умовах позашкілля є важливим інструментом для формування пізнавальної компетентності дітей. Завдяки впровадженню ігрових методів у навчально-виховну діяльність створюються сприятливі умови для засвоєння вихованцями ансамблю навчального матеріалу. Щоб вирішити питання швидкого та якісного засвоєння музичної грамоти пропонується застосовувати комплекс музично-дидактичних ігор. Комплекс складається з чотирьох ігор: «Де живуть ноти?», «Гра в диктант», «Знайди ноту на грифі», «Музичне лото». Музично-дидактичні ігри подаються у певній послідовності у відповідності до року та рівня навчання з урахуванням складності завдань. Ігри підібрані таким чином, що активізуються таки органи чуття: зір, слух, мова; тобто дитина бачить зображення, чує формулювання та проговорює вголос. Застосовується метод «бачу, чую, говорю». Результативністю впровадження досвіду є: підвищення рівня компетентностей вихованців: засвоєння музичної грамоти більш якісно та швидко; поліпшення навику читання нот з листа; освоєння елементів музичної мови; активізація розумової діяльності; розвиток вміння чітко і грамотна висловлювати свої думки; допомога вихованцям розкритися; активізація інтересу дітей до занять у гуртку; збільшення частки вихованців, яка приймає участь у конкурсах, фестивалях.
Джерело: http://metodctduzhov.jimdo.com/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0% |