ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Субота, 20.04.2024, 10:44
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » м.Запоріжжя

Виховна година з елементами тренінгу Світ професій для учнів 3-4 класів
ЦІКАВИЙ СВІТ ПРОФЕСІЙ Мета: надати учням уявлення про різноманітність існуючих професій формувати повагу до праці людини; розвивати увагу, пам'ять, світогляд дитини. І. Організаційний момент. ІІ. Основна частина. ІІІ. Оголошення теми і мети. Професій безліч є цікавих. Але свою вгадати як? Щоб добре діло й добра справа Прославили тебе в віках. Сьогодні, як ви вже здогадались, ми будемо говорити про професії. 1.Врава «М'яч плюс професія чи хто назве більше професій?» Всі стають в коло. Учасники, кидаючи м'яч один одному, називаючи - професію. Перемагає той, хто назве більшу кількість професій. Примітка. Не можна двічі поспіль кидати м'яч одному і тому ж гравцеві, повторювати вже названу професію і тримати м'яч більше трьох секунд. Питання: «У чому були труднощі?» 2. Об’єднання учнів в групи 3. Гра «Відгадай професію» Хочу запропонувати вам гру. Мені цікаво, чи ви орієнтуєтесь у предметах, що відносяться до тієї чи іншої професії. Кожен учень отримує картку з переліком атрибутів якоїсь професії. Ваше завдання визначити про яку професію йдеться Написи на картках Білий халат, шприц, термометр, фонендоскоп, дзеркальце ( лікар). Дзеркало, гребінь, ножиці, фен, шампунь ( перукар). Указка, дошка, зошит, крейда, журнал (учитель). Мікрофон, фортепіано, пюпітр, ноти, скрипка (музикант). Фартух, білий ковпак, піч, дріжджі, борошно ( пекар). Цифри, калькулятор, комп'ютер, рахівниця, гроші (економіст). Казки, оповідання, вірші, комп'ютер, книжка ( письменник). Кермо, автомобіль, газ, педалі, дорожній знак ( водій). Креслення, машини, олівець, конструювання, циркуль ( інженер). Актори, кіно, кінокамера, сценарій (режисер). Мода, швейна машинка, стиль, одяг, тканини (модельєр). Небо, зірки, ракета, скафандр, орбіта (космонавт). Село, ґрунт, рослини, селекція, фахівець (агроном). Залізна дорога, потяг, світлофор, маршрут, мандри (залізничник). Жнива, колосок, комбайн, нива, спека (комбайнер). Екскурсія, пам'ятники, архітектура, легенди (екскурсовод). Дим, 101, вогонь, машина, вода (пожежник). Дерева, кущі, квіти, земля, лопата (садівник). Закон, обов'язок, право, злочин, адвокат (юрист). Фото, проявлення, фотоапарат, негатив, слайд (фотограф). Картина, пензель, мольберт, портрет, пейзаж (художник). Ви молодці, добре знаєте, які існують професії. Узагалі, всі професії світу можна поділити на 5 груп: «людина — природа» (головний предмет праці — рослини, тварини або мікроорганізми). Вимоги: спостережливість, терплячість, дбай¬ливе ставлення до природних об'єктів, акуратність, фізична витримка, вміння передбачати результати своєї праці. Головним предметом праці є рослини, тварини або мікроорганізми. «людина — техніка» (головний предмет праці — технічні засоби). Вимоги: професії потребують від спеціаліс¬та широкого використання різних схем, креслень, графіків. Важливим є вміння переводити умовні позначення креслень, схем у наочно-конкретні об¬рази та оперувати ними. Необхідно також володіти комплексом рухових навичок: точність і плавність рухів, швидке перемикання й розподіл уваги. «людина – знакова система» Головним предметом праці є умовні знаки, цифри, коди, природні та штучні мови. Вимоги: гарна пам'ять, точність сприймання, стійкість концентрованої уваги. «людина — людина» (головний предмет праці — люди, групи людей, суспільство), «людина — знакова система» (головний предмет праці — умовні знаки, цифри, мови, ноти). Вимоги: високі моральні якості, вміння нала¬годжувати взаємини з людьми. Людина замкнута, нетовариська, вразлива у ситуаціях частих контак¬тів із людьми неодмінно зазнає перевантаження, втрачає працездатність, стає невротиком. Головним предметом праці є люди, групи, колективи. «людина -художній образ» (головний предмет праці – художні образи та методи їх побудови.) Вимоги: розвинений художній смак, художні і творчі здібності. 4. Робота в групах. Кожна група отримує картку з назвою професії і коротким описом умов роботи. Необхідно визначити до якої групи професій відноситься зазначена професія. Написи на картках Вчитель – працює з дитячим колективом, передає свої знання, спілкується з великою кількістю людей, користується повагою учнів. У нього дуже багато паперової роботи, багато часу займає підготовка до уроків та перевірка зошитів, величезна відповідальність за безпеку учнів. Музикант - виступає на сцені, володіє особливими знаннями і навичками, має можливість самореалізуватись у музичних творах, від роботи отримує емоційне задоволення, мандрує іншими країнами. Робота вимагає постійної роботи над собою і наявності особливих здібностей: музичного слуху, почуття ритму. Постійно гастролює, робота переважно у нічний час, часто – у вихідні. Мало часу проводить із сім’єю. Агроном – працює на свіжому повітрі, багато пересувається пішки, живе у сільській місцевості, зимою має небагато роботи, завжди має можливість спостерігати результати своєї праці, керує людьми. У період посівної та збиральної кампаній працює без вихідних і майже цілодобово, часто має погані умови праці. Оператор комп’ютерного набору – постійно перебуває у приміщенні, більшість часу проводить перед комп’ютером. Має обмежене коло спілкування. Робота вимагає зосередженості. Від малорухливого способу життя має схильність до розвитку хвороб спини. Має досить непогану зарплату. Машиніст електровоза – постійні поїздки, змінна робота, достатня кількість вихідних. Стабільний непоганий заробіток. Залізничники мають власні санаторії, лікарні. Велика відповідальність за пасажирів. Часті аварії, що загрожують життю. 5. Вправа «Пересадка за спільними інтересами або відношенню до різних видів діяльності». Участники сідають по колу, а ведучий встає в центр кола. Він пропонує пересісти всім тим, хто має будь-то загальним ознакою: інтересом, схильністю до якогось заняття. Ведущий називає ознаку і всі, хто ним володіє, повинні помінятися місцями. Наприклад: «пересядьте всі ті, хто любить займатися спортом», - і всі любителі спорту повинні помінятися місцями. Ведучий при цьому намагається зайняти одне з звільнившихся місць. Той, хто залишиться без місця, стає ведучим. 6. Гра «Тлумачення професій». 1. Майстер, який кує метал і виготовляє з нього різні предмети, а також підковує коней (КОВАЛЬ). 2. Людина, яка займається вирощуванням лісів (лісник). 3. Селянин, який вирощує хліб (хлібороб). 4. Робітник, який ремонтує машини, обробляє метали (слюсар). 5. Майстер, який будує, споруджає що-небудь (будівельник). 6. Людина, яка доглядає овець (вівчар, чабан). 7. Спеціаліст, що шиє, ремонтує одяг (кравець). 8. Майстер, який фарбує будинки (маляр). 9. Особа, яка навчає, викладає який-небудь навчальний предмет у школі (учитель). 10. Людина, яка обробляє деревину, виготовляє прості дерев’яні речі, меблі (тесляр). 7. Гра «Закінчи речення»: а) Виступає в театрі …. б) Літає в космос …. в) Точить на верстаті деталі …. г) Ловить рибу …. д) Вчить дітей …. е) Робить двір чистим … 8. Створення колажу «Світ професій» 9. Кожному учню роздається аркуші з назвами професій, їх завдання стати в порядку важливості професій. Роблять висновок, що всі професії потрібні. Сьогодні ви дізналися чимало нового про багато професій. І ким би ви не мріяли стати, яку б професію собі не обрали, кожен повинен добре знати свою справу, робити її чесно, вміло. Обравши собі майбутню професію, пам’ятайте про головну для вас саме зараз: Учитель, лікар чи геолог, Письменник, слюсар чи кресляр – Всі називають головною Одну професію – школяр!

Джерело: http://katerinauvarova.wix.com/teacher
Категорія: м.Запоріжжя | Додав: (24.03.2016) | Автор: Уварова Катерина Анатоліївна E
Переглядів: 994 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz