ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Неділя, 30.04.2017, 12:01
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » м.Запоріжжя

Використання методів і принципів театральної педагогіки в навчально-виховному процесі. Режисура заняття
Театральна педагогіка в контексті позашкільної освіти – це навчально-виховний процес, організований за законами імпровізаційної гри і справжньої продуктивної дії, що протікає в захоплюючих для учасників запропонованих обставинах, у спільній колективній творчості педагогів та вихованців, який сприяє осягненню явищ навколишнього світу через занурення і проживання в образах і дає сукупність цілісних уявлень про людину, її ролі в житті суспільства, її відносинах з навколишнім світом, її діяльності, про її думки і почуття, моральні та естетичні ідеали. Проблемна тема «Використання методів і принципів театральної педагогіки в навчально-виховному процесі. Режисура заняття» обрана невипадково. Режисура заняття – це спосіб організації процесу пізнання на занятті, в ході якого формується досвід творчої діяльності вихованця через співтворчість усіх об’єктів взаємодії. Володіння елементом техніки контактної взаємодії, дозволяє вибудувати режисерську дію навчального заняття, тобто виділити основні, за задумом і за силою емоційного впливу, відрізки (епізоди) заняття і вибудувати їх у режисерську композицію педагогічних подій, виходячи з режисерсько-педагогічного задуму. Методика відкритої режисерської дії є найбільш ефективною формою навчання, так як вона дозволяє перетворити «навчальне заняття» на своєрідний імпровізований спектакль, де наскрізною дією стає процес колективної творчості. На основі представлених методичних матеріалів можливо виділити наступні методи режисирування занять: - метод проектної діяльності; - метод емоційного, конкретно-чуттєвого сприйняття художнього образу і виникаючих на його основі асоціацій і переживань; - метод збагачення засобами мистецтва духовно-морального та емоційно-ціннісного досвіду особистості; - метод інтеграції пізнання і переживання на заняттях; - метод включення вихованців у співтворчу і творчу діяльність, що сприяє розвитку естетичних потреб, умінь і здібностей. Розробка, опис етапів і методів режисирування занять дають можливість розкрити режисуру занять як складний, багатовимірний процес творчої педагогічної діяльності, що проходить шлях від проектування через відкриту режисерську дію до рефлексії.

Джерело: http://comcentre.jimdo.com/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%B0/%
Категорія: м.Запоріжжя | Додав: (04.04.2016) | Автор: Банах В.О. E
Переглядів: 138 | Рейтинг: 4.2/10
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2017
    Безкоштовний хостинг uCoz