"Взаємодія дошкільних, шкільних, позашкільних навчальних закладів і сім’ї – важлива складова розвитку сучасного освітнього простору"
Основна мета посібника – надати методичну допомогу спеціалістам в галузі фізичного виховання дітей, вихованців і учнів. Посібник містить систематизований діагностичний матеріал (сукупність прикладних методик), практична реалізація яких забезпечить грамотний і професійний підхід до побудови та реалізації процесу спеціальних (фізкультурних і тренувальних) занять. Детально описується процедура виконання діагностичних досліджень, наведено зразки протоколів реєстрації результатів дослідження, що забезпечить отримання спеціалістами-практиками фізичного виховання прогностичних оцінок успішності процесу спеціальних (фізкультурних і тренувальних) занять.
Впровадження нестандартних занять у навчально-виховний процес може вирішити важливе освітнє завдання – дати вихованцям і учням радість праці, радість успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності, віру в себе та у свої можливості.