Застосування синергетичного підходу для роботи з обдарованими вихованцями у творчому колективі
Автором запропонована структурна схема забезпечення синергетичного підходу до освітньо-виховного процесу в ансамблі акробатичного рок-н-ролу «Діксі», яка поєднує наступні форми забезпечення даного підходу: на заняттях, поза заняттями, змагання різного рівня.
Застосування перших двох форм роботи головним чином реалізує такий аспект синергетичного підходу як самоосвіта, а третя форма додає самовиховання та відкритість до змін.
Найголовнішою умовою застосування цього підходу є безперервність. Звичайно лише системна та безперервна робота буде призводити до гармонійного розвитку обдарованих дітей.
Результативність впровадження досвіду:
зростання творчого потенціалу вихованця;
зростання творчого потенціалу колективу;
підвищення рівня самостійності вихованців у прийнятті рішень;
підняття рівня самодисциплінованості;
зростання рівня критичного ставлення до власних успіхів.
За минулий рік вихованці ансамблю акробатичного рок-н-ролу «Діксі» прийняли участь у семи заходах всеукраїнського рівня з акробатичного рок-н-ролу в різних містах України та ставали фіналістами та призерами. У порівнянні з минулим навчальним роком результативність роботи як окремих вихованців, так і колективу в цілому, суттєво зросла.