Завдання проведення для І етапу Міжнародного конкурсу ім. Т.Г.Шевченка - м.Запоріжжя - ВИСТАВКОВА ЗАЛА - Виставкова зала - Освіта Запорізького краю 2016
ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Неділя, 11.12.2016, 01:24
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » м.Запоріжжя

Завдання проведення для І етапу Міжнародного конкурсу ім. Т.Г.Шевченка
Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 39 Завдання проведення для І етапу Міжнародного конкурсу ім. Т.Г.Шевченка Підготувала: вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, «Старший учитель» Водвуденко Ганна Олегівна м. Запоріжжя 2015 р. 5 клас 1.Склади та запиши діалог між українським школярем та учнем із Канади, який приїхав до Києва як турист. У діалозі поясни, хто такий Тарас Шевченко, і порадь, які місця в Україні, пов’язані з його іменем, бажано відвідати. У репліках діалогу використай звертання й однорідні члени речення. (Обсяг роботи — 8 реплік.) 2.Уяви, що ти перенісся машиною часу в першу половину ХІХ століття. Напиши листа хлопцеві-сироті Тарасові Шевченку. 6 клас 1.Склади та запиши діалог між українським школярем та учнем із Канади, який приїхав до Києва як турист. У діалозі поясни, хто такий Тарас Шевченко, і порадь, які місця в Україні, пов’язані з його іменем, бажано відвідати. У репліках діалогу використай звертання й однорідні члени речення. (Обсяг роботи — 10 реплік.) 2.Склади і запиши розповідь «Моє знайомство з творчістю Тараса Шевченка», додавши роздуми про те, як і чомувплинули на тебе твори Кобзаря. 7 клас 1.Склади та запиши діалог між українським школярем та учнем із Канади, який приїхав до Києва як турист. У діалозі поясни, хто такий Тарас Шевченко, і порадь, які місця в Україні, пов’язані з його іменем, бажано відвідати. У репліках діалогу використай звертання й однорідні члени речення. (Обсяг роботи — 12 реплік.) 2.Напиши твір-роздум з теми «Сирітська доля Тараса Шевченка», наведи приклади з біографії та творів Кобзаря. 8 клас 1.Уяви себе вчителем української літератури. Тобі необхідно перевірити, наскільки учні знають творчість Тараса Шевченка. Що ти для цього запропонуєш: інтерв’ю, кросворд чи щось інше. 2.Склади опис пам’ятника Т.Шевченкові (репродукція додається) в публіцистичному стилі. У тексті використай однорідні підмети та однорідні присудки. 3. Напиши відгук про твій улюблений твір Тараса Шевченка. Укажи, які життєві обставини спричинили появу твору, розкрий його ідею, особливості художньої мови (вжиті метафори, порівняння, гіперболи, епітети, паралелізми, архаїзми, історизми, неологізми, старослов'янізми тощо). Поясни, чи актуальний цей твір нині. 9 клас 1.Уяви себе вчителем української літератури. Тобі необхідно перевірити, наскільки учні знають творчість Тараса Шевченка. Що ти для цього запропонуєш: інтерв’ю, кросворд чи щось інше. 2. Напиши статтю до газети (веб-сайта) з проблеми «Тарас Шевченко у сприйнятті молодого українця». Добери до статті заголовок. Стиль – публіцистичний. 3. Напиши відгук про твій улюблений твір Тараса Шевченка. Укажи, які життєві обставини спричинили появу твору, розкрий його ідею, особливості художньої мови (вжиті метафори, порівняння, гіперболи, епітети, паралелізми, архаїзми, історизми, неологізми, старослов'янізми тощо). Поясни, чи актуальний цей твір нині. 10 клас 1.Уявіть себе вчителем української літератури. Вам необхідно перевірити, наскільки учні знають творчість Тараса Шевченка. Що Ви для цього запропонуєте: інтерв’ю, кросворд чи щось інше. 2. Розставте пропущені розділові знаки в запропонованому нижче уривку з поеми Т.Г.Шевченка. З якого твору уривок? Коротко висловіть своє ставлення до головної героїні цього твору. Ішов Кобзар до Києва Та сів спочивати Торбинками обвішаний Його провожатий. Мале дитя коло його На сонці куняє А тим часом старий кобзар І с у с а співає. Хто йде їде не минає Хто бублик хто гроші Хто старому а дівчата Шажок міхоноші. Задивляться чорнобриві І босе і голе. Дала кажуть бровенята Та не дала долі! 3. Напишіть твір з теми «У хатині, ураю, я бачив пекло…» роздуми про долю України (за мотивами поезій Т. Шевченка). 11 клас 1.Уявіть себе вчителем української літератури. Вам необхідно перевірити, наскільки учні знають творчість Тараса Шевченка. Що Ви для цього запропонуєте: інтерв’ю, кросворд чи щось інше. 2. Розстав пропущені розділові знаки в запропонованому нижче уривку з поеми Т.Г.Шевченка. З якого твору уривок? Як сам поет визначив його жанр? Яка головна ідея цього твору? Чи актуальна вона в сьогоденні? Відповіді аргументуйте. Якби ви вчились так як треба То й мудрість би була своя. А то залізете на небо І ми не ми і я не я І все те бачив і все знаю Нема ні пекла ані раю Немає й Бога тільки я! Та куций німець узлуватий. А більш нікого!.. Добре брате Що ж ти такеє? Нехай скаже німець. Ми не знаєм. Отак-то ви навчаєтесь У чужому краю! Німець скаже Ви моголи Моголи! моголи! Золотого Тамерлана Онучата голі. Німець скаже Ви слав’яне. Слав’яне! слав’яне! Славних прадідів великих Правнуки погані! 3. Прочитайте уривок тексту, визначте його тему. Продовжіть розвиток цієї теми, висловивши свої міркування з посиланнями на прочитані Вами художні твори Великого Кобзаря. Винятковим є місце Шевченка в житті нашого народу та його творчість. Характеризуючи її, бачиш, що є творчість, яка не відцвітає, що є в духовній сфері явища, подібні до тих непогасних вічнодіючих вулканів, надра яких завжди пашать вогнем і розжеврюють уночі хмари над собою, мов велетенські маяки. (За О.Гончаром.)

Джерело: http://myschool50.webnode.com.ua/
Категорія: м.Запоріжжя | Додав: (24.03.2016) | Автор: Водвуденко Ганна Олегівна E
Переглядів: 236 | Рейтинг: 2.3/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний хостинг uCoz