Робота з обдарованими дітьми на уроках біології та в позаурочний час - Михайлівський район - ВИСТАВКОВА ЗАЛА - Виставкова зала - Освіта Запорізького краю 2016
ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Неділя, 11.12.2016, 14:53
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Михайлівський район

Робота з обдарованими дітьми на уроках біології та в позаурочний час
Усі обдаровані діти мають потребу в знаннях, яскраво виражений інтерес до певної галузі знань. Немає потреби примушувати їх вчитися, вони самі шукають собі роботу, частіше складу, інтелектуальну, із задоволенням нею займаються, присвячуючи їй увесь свій вільний час. Обдаровані діти вільно і швидко оволодівають відповідними вміннями і навичками. Вони показують високий рівень досягнень. Обдарована дитина також шукає спілкування з дорослими, бо ті розуміють її краще, ніж однолітки, які часто насміхаються, дають прізвиська. Обдаровані діти часто перебільшено емоційні, вони запальні, легко збуджуються через дрібниці, але це не вередування, а виявлення багатства їх натури. Творчі діти рідко бувають спокійними, вони страждають від своєї винятковості, але багатьох рятує тонке відчуття гумору, вони цінують його. У них особлива мова, особливе сприйняття. Тому такі якості обдарованих дітей вимагають особливого підходу до них і не випадково за рішенням Всесвітньої організації охорони здоров’я входять до «групи ризику». Обдаровані діти – дуже цінна, але досить тендітна частина нашого суспільства, які в своєму розвитку нара жаються на особливий ризик. Вундеркінд – це не лише радість у сім’ї, не лише можливість похвалитися перед знайомими видатними досягненнями своєї дитини, це і специфічні проблеми, пов’язані з її вихованням, організацією взаємодії з її однолітками і з дорослими. У нашій країні педагогіка дитячої обдарованості почала розвиватись як наука наприкінці XIX на початку ХХ століття. П.Ф. Кацтерев, В.П. Вахтеров, А.Н. Острогорський, А.П. Модестов, Л.Ф. Зеленкевич, В.М. Екземплярський, Б.І. Грінченко та інші фахівці розробляли наукові й практичні основи діагностики, підтримки обдарованих дітей. У той час проводились конференції, створювались школи, накопичувався досвід, що став надбанням світової педагогіки. Сучасні дослідники Ю.Гільбух, О. Зазимко, А. Запорожець, В. Красноголов, Н. Лейтес, О. Матюшкін, В. Моляко, М. Подд’яков, Г. Суворова, Д. Узнадзе, Ю. Юркевич та інші розглядають поняття «обдарованість», вивчають її особливості, вказують, що основні труднощі виявлення ознак обдарованості дитини помічають у тому, що важко визначити власне індивідуальне, відносно незалежне від вікового і нелегко передбачити, чи виявиться ця якість стійкою особистістю на наступних етапах, доволі важко передбачити хід подальшого становлення обдарованості

Джерело: http://kostenkotv.blogspot.com
Категорія: Михайлівський район | Додав: (06.02.2016) | Автор: Костенко Тетяна Вікторівна E
Переглядів: 1090 | Коментарі: 21 | Рейтинг: 3.5/69
Всього коментарів: 211 2 3 »
21  
Заздрю вашим учням!

20  
Очень актуальная статья.Может быть использована учителями других предметов. Так держать.

19  
Проверенные способы заработка в интернете: http://rabotavsozseti.ucoz.ua

18  
Робота дійсно заслуговує уваги! Підтверджена висока результативність на практиці. Досвід може бути використаний вчителями різних предметів. Дякую, успіхів та наснаги!

17  
Талановиті учні можуть бути лише у талановитого вчителя! Так тримати!

16  
Материал интересный и очень полезный, так держать)

15  
Робота вирізняється високою інформативністю. Автор детально аналізує та аргументовано обгрунтовує необхідність роботи з обдарованими дітьми.

14  
Татьяна Викторовна, очень все верно! Похоже на моего сыночку. Очень ему тяжко со сверстниками общаться, зато со взрослыми - без проблем, чувство юмора действительно спасает. Для мамочек одаренных деток - это постоянная работа психолога. Спасибо за статью.

13  
Досвід роботи актуальний та результативний. Призові місця в конкурсах та олімпіадах-це головний показник в роботі вчителя з обдарованими учнями. Ви володієте як традиційними так і інтерактивними методами роботи, що дає високий результат, міцні знання, зацікавленість предметом, мотивує учнів до самостійної роботи. Блог цікавий, треба всім навчитися.

12  
Пізнавальна стаття.

1-10 11-20 21-21
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний хостинг uCoz