Нестандартні уроки як засіб формування пізнавальної активності учнів на уроках біології
На сайті вчителя біології Подріз Л.М. можна знайти цікаву інформацію про методику проведення нестандартних уроків біології з використанням елементів інноваційних технологій. Підготовка таких уроків передбачає пошук додаткової інформації, проведення практичних досліджень, виготовлення наочності, підбір відеоматеріалів та ілюстрацій. Тому щоб зєкономити свій вільний час, Ви зможете скористатися розробками уроків досвідченого вчителя, в яких він застосовує як традиційні, так і інноваційні методи активізації пізнавальної діяльності учнів на різних етапах уроку. Вчитель і учні мають можливість проявити свої творчі здібності , виконуючи підготовчі завдання чи імпровізуючи на уроці. Сподіваємось , що Ви недаремно витратите час, відвідавши сайт вчителя і скористаєтесь його педагогічними знахідками, які стануть в пригоді у Вашій професійній діяльності.
Нестандартні уроки Лілії Михайлівні Подриз-це крок до школи майбутнього! Тому що цей вчитель на уроках вчить дітей до життя за межами школи, використовувати знання та навички для формування здорового способу життя, пояснює це в конкретних життєвих ситуаціях. Вчитель навчає охороняти природу на прикладах, надає особистий приклад бути свідовим громадянином своєї держави. Лілія Михайлівна - розвинута особистість. С легкістю поєднує на уроках біології знання з історії, літератури, географії, мистецтва. На таких уроках учні створюють власний світогляд, вчаться проявляти ініціативу, робити і захищати власні висновки. Уроки цікаві, незабутні. Це готові методичні матеріали для підготовки результативних уроків. Вчитись у такого вчителя велике задоволення. Віддати дитину до такого вчителя- велике везіння
Ліля Михайлівна, жінка яка відбулася в усіх статусах, що випадають на роль жінки. Вона чудова мама, справжня подруга, вірна дружина, щира, ввічлива,завжди позитивна і дуже розумна жінка. Цю характеристику можна продовжувати до безкінечності. Її учні рівняються на цю самодостатню жінку, яка завжди допоможе, підкаже і направить. Успіхів Вам, Л.М.
Ліля Михайлівна, Ви велика МОЛОДЕЦЬ! Сучасно! Актуально! Креативно! Творчо! Корисно! Пізнавально! Цікаво! Творчих успіхів Вам та ПЕРЕМОГИ! Так тримати!!!
З особистістю дитини рахуватись слід постійно, і щоб учень був активним – вчитель мусить креативно до уроку підійти, ключик до дітей знайти. Лілія Михайлівна, ви знайшли цей "ключик":з матеріалів видно, що створюєте оптимальні умови для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня, успішно здійснюєте диференційований підхід у навчанні, використовуєте різні способи перевірки знань,застосовуєте різноманітний дидактичний матеріал (картки, таблиці, плакати, слайди, фотографії), у завданнях використовуєте вірші, казки, прислів’я, приказки, кросворди та комп’ютер як засіб навчання, тому уроки є цікавими й захоплюючими.