Формування творчих здібностей та творчої активності вихованців у процесі гурткової роботи за різними напрямами позашкільної освіти
Сьогодення спонукає педагога до внесення змін у систему виховання, одухотворення дитячих душ, формування й розвитку особистості новими формами та методами, бо лише творчий педагог може розвинути творчі здібності вихованців.
Актуальність проблеми зумовила вибір методичної теми творчої групи та її апробація у власній педагогічній діяльності. Об’єкт дослідження – процес творчого розвитку вихованців РЦДЮТ. Предмет дослідження – педагогічні умови формування творчої активності гуртківців засобами сучасних педагогічних технологій. Мета дослідження – використовуючи сучасні педагогічні технології, створити власну систему роботи щодо формування творчої активності вихованців.
Для реалізації мети творча група виконала наступні завдання: дослідили траєкторію власного розвитку дитини, її навчання та самонавчання у результаті запровадження сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес гуртків різного профілю. Творча активність вихованців – найвищий рівень активності дітей, який виражається у здатності активізувати її природні задатки і здібності, вмінні нестандартно мислити, генерувати ідеї за умови відповідної мотивації та високого розвитку психічних процесів.
Розвиток творчої особистості - актуальна тема.Цікаво було познайомитися з формами та методами, що використовуються педагогами вашого центру. Не зупиняйтеся на досягнутому .Бажаю успіху.