ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНО СПРОМОЖНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ ПІДХОДІВ У НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ГІМНАЗИСТІВ - Веселівський район - ВИСТАВКОВА ЗАЛА - Виставкова зала - Освіта Запорізького краю 2016
ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Неділя, 11.12.2016, 14:49
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Веселівський район

ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНО СПРОМОЖНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ ПІДХОДІВ У НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ГІМНАЗИСТІВ
Категорія: навчання і виховання Коротка характеристика роботи: опис досвіду роботи вчителів Кому призначена робота: для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, гімназій, колегіумів, методистів РМК (ММК) Посиланняна джерело інформації: http://www.creative-modern-innovation.blogspot.com/

Джерело: http://www.creative-modern-innovation.blogspot.com/
Категорія: Веселівський район | Додав: (25.03.2016) | Автор: Корвегіна Віра Анатоліївна E
Переглядів: 550 | Коментарі: 12 | Рейтинг: 4.5/73
Всього коментарів: 121 2 »
11  
Конкурентну спроможність - панянки ви часом не економіку на кафедри маркетингу вивчали - хіба можливо економічні терміни сухі та обездушені - прививати до особистості - це дуже не по божому....
Заголовок можливо із якогось маркетингового меседжу - це які зайця стопсигнал - статтю не читав бо далі вже не цікаво - нема душі - напевно це пруня....

12  
Шановний Василю Миколайовичу! Мусимо з Вами не погодитися. Термін "конкурентоспроможна особистість" широко використовується в педагогічній літературі та фахових освітянскьих виданнях і має під собою далеко не економічний зміст. Якщо Ви людина хоч трохи пов'язана з освітою, то легко можете в цьому переконатися. Ось одне із багатьох трактувань - Конкурентоспроможна особистість –це така особистість, яка здатна швидко й безболісно адаптуватися до постійних змін суспільних умов, науково-технічного прогресу й нових видів діяльності та форм спілкування за умови збереження позитивного внутрішнього психоенергетичного потенціалу й гармонії. (За матеріалами сайту http://studopedia.ru/10_20423_glava-.html). Дякуємо за Вашу увагу до наших матеріалів, і все ж таки рекомендуємо переглянути зміст матеріалів та досвіди роботи вчителів гімназії, вважаємо, що Ви зможете найти корисну для себе інформацію. smile

10  
Змістовні,цікаві матеріали. Дізналась багато нового. Дякую!

9  
Блог надзвичайно цікавий. Ви креативні, творчі вчителі. Своєю діяльністю розкрили грані учительського життя, родини, колективу. Є чим пишатися, чим поділитися. Бажаю успіху у подальшій роботі. Дякую!

8  
Звичайно, одним із кроків підвищення ефективності уроків, позакласних та виховних заходів є впровадження разом із традиційними методами інноваційних технологій. Саме тому Ваша робота сучасна, актуальна. Матеріали досвіду корисні для використання, так як містять багато практичного матеріалу. Дякую!

7  
Шановні колеги! Дуже цікавий підхід до проблеми виховання творчих, конкурентно спроможних, високоморальних особистостей. Дякую!

6  
Ваша професійна палітра включає багато напрямків: участь у різноманітних конкурсах, особисті досягнення, навчання та виховання учнів, родина, досвід роботи... Усе це і розкриває неповторну, ініціативну, самостійну та творчу особистість. Цікаво та професіонально. Дякую Вам!!!

5  
Ви - справжні сучасні педагоги: крокуєте в ногу з тенденціями освіти і вимогами часу. Проблеми, над якими ви працюєте в навчально-виховному процесі є завжди актуальними: вони корисні і цікаві як колегам, так і учнівській молоді. Так тримати! Бажаю вам професійних злетів і перемог на нелегкій освітянській ниві!

4  
Ви впроваджуєте передовий педагогічний досвід, працюєте над вдосконаленням навчально-виховного процесу, підвищенням методичного рівня, використовуєте інноваційні технології у своїй роботі. Дякую за можливість користуватися матеріалами, виставленими у блозі

3  
Розвиток особистості потребує особливого творчого підходу, який повинен відрізнятись новизною, неповторністю, оригінальністю. І цьому допомагають інновації, впроваджені в життя. Кожен учитель має свій стиль, свою систему роботи. Проблема, над якою Ви працюєте, є актуальною. У Вас є свій педагогічний почерк, який спонукає гімназистів до активної діяльності, викликає зацікавленість, позитивне ставлення до навчання. І це радує і учнів, і батьків.

2  
Ви широко практикуєте активні форми навчання і виховання, які допомагають стимулювати активність учнів науроках, виховних годинах, пізнавальни і практичним завданням, формувати потребу в самостійному здобутті знань, у творчому переосмисленні засвоєного матеріалу.

1-10 11-11
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний хостинг uCoz