АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ ОЧНО-ЗАОЧНОЇ ПОСТІЙНОДІЮЧОЇ ШКОЛИ "ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГІВ"
Згідно із законом України “Про освіту” педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов'язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.
Сучасна модель педагогічного працівника передбачає:
Готовність до застосування нових освітянських ідей;
Здатність постійно навчатись;
Постійний творчий пошук.
Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються в щоденній педагогічній практиці.
Виклики часу, які мотивують до створення очно-заочної школи “Творчий розвиток педагогів”
Інформаційна компетентність (знаходити, формувати, зберігати, приміняти інформацію)
Інтеграція в світову систему освіти (вміння мислити, а не заучувати, саморозвиток, креативне мислення, взаємозв'язок набутих знать та життя)
Глобалізація та міграція (розвиток комунікативних здібностей, виховання соціального та емоційного інтелекту)
Розвиток ІКТ-технологій (орієнтація у всесвітній мережі знань, проектування)
Глобальні проблеми людства (міждисциплінарні знання, проектна діяльність)
Віртуалізація робочих місць (вміння самоорганізовуватися та саморозвиватися)
Розвиток лайф-компетенцій (володіння здоровя'зберігаючими технологіями, саморозвиток, створення творчих проектів, сімейні цінності, унікальність педагога)