ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ЗАВДАНЬ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ
Ігрова діяльність впливає на розвиток уваги, пам'яті, мислення, уяви.
Гра-це не просто колективна розвага. Це основний спосіб досягнення всіх задач навчання, тому необхідно: точно знати, яка навичка і уміння потрібні, що дитина не уміла і чому повинна навчитися в ході гри, гра повинна поставити дитину перед необхідністю розумового зусилля.
Практична цінність даної роботи полягає у впровадженні в навчальний процес методики викладання уроків іноземної мови. Здобуті результати можуть бути використані вчителями молодших класів і служити для підвищення мотивації у навчанні.
У першому розділі розглядається проблема психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку, та вимоги до органiзації навчання іноземної мови в другому класі початкової школи (перший рiк навчання)
Другий розділ присвячений безпосередньо основним функціям сучасних рольових ігор і розглядаються їх різновиди. Також обґрунтовується використання ігрових методик у навчанні англійській мові дослідно-експериментальним шляхом.
В третьому розділі аналізується підручник “English. 2 клас”, автори Горець І.Ф., Щупак І.Г. Та подаються вправи що рекомендовані для доповнення аналізованого підручника.
У висновку аналізуються й узагальнюються результати отримані в ході дослідження по даній темі, підводять підсумки й робляться висновки на основі отриманих результатів.
У додатках представлені приклади різних видів рольових ігор, розглянутих в даній роботі.