ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 П`ятниця, 29.03.2024, 09:20
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Запорізький район

ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Ми, вчителі, маємо якісно готувати учня до повноцінного життя в умовах інформаційного суспільства, адже випускник школи повинен самостійно приймати рішення, вміє аналізувати, самостійно здобуває інформацію, має об'єктивну самооцінку, креативно мислить, володіє інформаційними технологіями. І саме методи самостійного навчання дозволяють розвинути пізнавальну самостійність та вміння вчитися. Самостійна робота на уроках інформатики – це не форма організації навчальних занять і не метод навчання, а дієвий спосіб залучення учнів у самостійну пізнавальну діяльність, засіб її логічної та психологічної організації. Виховання активності й самостійності необхідно розглядати також як частину виховного процесу. Актуальність питання організації та видів самостійної роботи на уроках інформатики не підлягає сумніву, адже знання, вміння, навики, переконання не можна передати напряму від вчителя до учня тільки словами. До цього процесу входить пошук, сприйняття, самостійна обробка та освоєння інформації. У курсовій роботі досліджено процес організації самостійної роботи на уроках інформатики, відповідність рівнів самостійної продуктивної діяльності учнів типам самостійних робіт та запропоновано види робіт. Також наведено приклади орієнтовних завдань для самостійних робіт відповідно характеру роботи. Оптимальне , збалансоване використання самостійної роботи учнів на уроках, вдома та в позаурочний час підвищує рівень знань, активізує пізнавальну діяльність, урізноманітнює роботу з учнями на всіх етапах уроку. Щоб самостійна робота учнів у повному її обсязі реалізувала свої освітні та виховні функції, вона має бути планомірною, систематичною та змістовною. Педагогу під час використання доступного йому загалу методів навчання необхідно враховувати закономірності навчального процесу, сучасні організаційні, методологічні та методичні вимоги до нього, характер і зміст конкретної навчальної дисципліни, вимоги до підготовки відповідних фахівців, рівень підготовленості педагогів і учнів та інші об’єктивні та суб’єктивні умови.

Джерело: http://vsepromatem.blogspot.com/
Категорія: Запорізький район | Додав: (10.03.2016) | Автор: Журавель Наталя Михайлівна E
Переглядів: 927 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.1/44
Всього коментарів: 1
1 Альона  
Дякую Вам за такий цікавий і доступний блог! Його дійсно цікаво просто почитати та дізнатися щось новеньке для себе... Особливо мені подобається Ваш стиль написання - і з гумором, і з користю...

Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz