Освітній округ - запорука якісної профільної освіти в сільській школі - Запорізький район - ВИСТАВКОВА ЗАЛА - Виставкова зала - Освіта Запорізького краю 2016
ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Неділя, 11.12.2016, 01:18
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Запорізький район

Освітній округ - запорука якісної профільної освіти в сільській школі
Актуальність і перспективність досвіду на сьогоднішній день в освітній галузі є необхідність упровадження освітніх округів як прояв нового підходу до управління і розвитку освіти на місцевому рівні: безпосереднього управління діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів та створення умов для оптимального функціонування і розвитку. Освітній округ – один із прикладів горизонтальної форми самоврядування та кооперації в освіті. Шкільні освітні округи – це плацдарм для справжньої профільної освітньої мережі. Виходячи з основних нормативних документів про освіту, можна чітко визначити найактуальнішу проблему сьогодення – доступність якісної освіти для всіх. Єдиний засіб вирішити її це відмовитись від думки створення біля кожного будинку своєї школи, хоча це і зручно та організувати роботу закладів, де мають бути зосереджені найсучасніші освітні ресурси, яких може й немає в окремо розташованих школах. Теоретична база досвіду - освітній округ № 2 Донецької області – це добровільне об’єднання семи загальноосвітніх навчальних закладів різних типів: Макіївська міська гімназія, Макіївський міський ліцей, Макіївський ліцей № 1 із загальноосвітньою школою № 61, Макіївська загальноосвітня школа І ступеня № 5, Макіївська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 22, 11, 7, 4 2. У ході визначення і змістового наповнення функцій управління освітнім округом було опрацьовано теоретичні засади управління, розроблені Л.Даниленко, Г.Єльниковою, Л.Калініною, В.Крижко, В.Масловим, Н.Островерховою, В.Пікельною, Є.Павлютенковим, Є.Хриковим та іншими; проаналізовано різні погляди щодо функцій управління таких науковців, як Ф.Афанасьєва, Л.Ващенко, В.Козлової, Ю.Конаржевського, В.Маслова, В.Пікельної, О.Удода, Т.Рабченюк, П.Фролова та інших. Досвід за інноваційним потенціалом є модифікованим, тому що він пов'язаний з удосконаленням і раціоналізацією відомих у педагогічній науці ідей, методик і технологій. Перспективність подальшої розробки обумовлена потребою у створенні єдиного освітнього простору для формування особистості на основі єдності потреб, інтересів, цілей батьків і педагогів, їх психолого-педагогічної підготовки. Мета створення округу 1. Забезпечення дітям дошкільного віку , учням ( вихованцям) навчальних закладів системи загальної середньої освіти рівного доступу до якісної дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти, допрофесійної підготовки, безперервної освіти на територіях обслуговування. 2. Координація діяльності навчальних закладів, установ культури, фізичної культури та спорту; охорони здоров'я, що входять до округу. 3. Ефективне використання кадрового потенціалу, навчально- методичної, матеріально- технічної бази. Напрямки роботи округу - Створення умов для участі здібних і обдарованих учнів у різних видах позаурочної діяльності на базі навчальних закладів округу. - Робота психологічної служби. - Виховання національної гідності , патріотизму на основі діяльності українських світлиць та музею бойової слави. - Розширення видів творчої діяльності для більш повного задоволення інтересів і потреб дітей всіх соціальних груп. - Проведення міжшкільної науково- практичної конференції старшокласників. Результатом запровадження досвіду. Створення освітнього округу буде сприяти забезпеченню доступності до якісної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості за умов: - створення єдиної ефективної системи управління освітнім округом, яка б здійснювала організацію, методичне забезпечення та контроль за діяльністю підпорядкованих йому освітніх округів з урахуванням типів навчальних закладів та їх навчально-методичного забезпечення; - створення освітнім округом умов для оновлення змісту та форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників у шкільних освітніх округах через розвиток інноваційної діяльності вчителя та впровадження нових педагогічних технологій; - спрямування системи освіти освітнього округу на особистість, тобто забезпечення кожній дитині можливості відповідно до особистісних прагнень, рівня розвитку, знань, умінь та навичок обирати індивідуальну освітню траєкторію, форму та зміст загальної середньої освіти; - забезпечення гнучкості, варіативності системи освіти в освітньому окрузі, яка підпорядкована задоволенню широкого діапазону індивідуальних освітніх потреб населення відповідно до соціальних, національних, територіальних особливостей.

Джерело: http://directornovole.blogspot.com/
Категорія: Запорізький район | Додав: (08.02.2016) | Автор: Калниш В. В. E
Переглядів: 195 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.5/19
Всього коментарів: 1
1  
Перший крок зроблений, робота ця масштабна,цікава. Кушугум бажає успіхів у подальщій творчій роботі. Молодці!!!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний хостинг uCoz