Проблемне навчання один з ефективних способів розвитку творчої активності учнів
Вибір даної теми обумовлений модернізацією освіти, де одним із напрямків є якість знань, пов’язана з підвищенням ефективності навчання з предметних дисциплін. До того ж вища школа і виробництво різко підвищують вимоги до середньої школи. Тому перед останньою постало завдання не лише дати учням суму знань із різних предметів, але й навчити кожного з них таких навичок розумової діяльності, за допомогою яких вони могли б самі ці знання здобувати самостійно, творчо застосовувати набуті знання на практиці.
Технологія проблемного навчання сприяє не тільки набуттю учнями необхідної системи знань, умінь та навичок, але й досягненню високого рівня їх розумового розвитку, формування в них здатності до самостійного оволодіння знань шляхом власної творчої діяльності, розвиває інтерес до навчальної праці; забезпечує грунтовні результати навчання.
Галина Валентинівна ! Ваші уроки цікаві , тому що ви використовуєте все нове , перспективне , інноваційне , що дає вам можливість викликати інтерес та цікавість до вашого предмету . На ваших уроках панує ділова , творча атмосфера , де бажання , міркувати є ключем де учні охоче вступають в діалог один з одним , захищаючи свої думки і при цьому не бояться помилитися , бажаю успіху !
Проблемне навчання забезпечує можливість творчої участі учнів у процесі засвоєння нових знань, формування пізнавальних інтересів і творчого мислення, високий ступінь засвоєння знань і мотивації учнів.Бажаю успіхів у реалізації проблемної теми!
Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.
"Що легше,находувати дитину з ложки,чи навчити їсти самостійно" Звичайно навчіти! Саме проблемне навчання і вчить дитину логічно мислити,співставляти та аналізувати факти та явища,є поштовхом до Активної,творчої та пізнавальної діяльності.Бажаю успіхів та натхнення...
Галина Валентинівна створює атмосферу самостійної пошукової діяльності школярів із розв’язання навчальних проблем, у ході якої формується нове знання, уміння, навички та розвиваються здібності дитини, активність, зацікавленість, ерудиція, творче мислення та інші особисто значущі якості.
Проблемне навчання є важливим засобом розвитку розумових здібностей учнів, їх самостійності та активності, творчого мислення. Бажаю успіхів і перемоги!