ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Середа, 23.08.2017, 09:13
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Запорізький район

Використання інтерактивної дошки на уроках економіки
Використання інтерактивної дошки на уроках економіки Для сучасної освіти є актуальною проблема створення та впровадження в навчальних закладах таких нових педагогічних та інформаційних технологій, які б забезпечували ефективне засвоєння учнями знань, умінь і навичок. Педагогічні інновації пов’язані сьогодні із застосуванням інтерактивних методів та технологій у навчальній та виховній діяльності педагога. Разом з тим, пріоритетним сучасним напрямком розвитку освіти є застосування комп’ютерно-орієнтованих технічних засобів навчання у викладанні, зокрема економіки. Невід'ємним атрибутом будь-якого навчального класу завжди була шкільна дошка. Дошка – це поле інформаційного обміну між учителем і учнем. Інтерактивний програмно-технологічний навчальний комплекс на основі SMART Board відомий під назвою «інтерактивна дошка», або «умна дошка». Цей комплекс дозволяє використовувати як традиційні, так й інноваційні педагогічні технології навчання. Для роботи з інтерактивною дошкою не потрібно спеціальних навичок чи знань – достатньо бути звичайним користувачем персонального комп’ютера. Можливості використання інтерактивної дошки SMART Board досить великі на різних учбових предметах, але для викладання економіки – це «вікно у світ економічної діяльності людини». » Ми використовуємо на уроках навчальні диски, що пропонують нам виробники, ми навчилися працювати з программою PowerPoint, але використовувати інтерактивну дошку тільки для показу інформації дуже не раціонально. Програмне забезпечення дошки має готові інтерактивні завдання, які полегшують роботу вчителя. Тому, якщо у вас в школі є це «чудо техніки», а у вас є бажання навчитися працювати на цій дошці, перше, що треба зробити завантажити на свій персональний комп’ютер програмне забезпечення SMART Notebook 10 (це більш легка у використанні програма) та сміливо освоювати нові технології. В Інтернеті ви можете знайти посібники, як працювати з дошкою. Програмне забезпечення дошки має готові інтерактивні завдання, які полегшують роботу вчителя. Про них більш детально. І так: 1. Завантажили програму SMART Notebook 10, налаштовуваємо мову – українська. 2. Відкриваємо вікна «Переглянути», «Галерея» 3. Наступний крок – вікно «Lesson Activity Toolkitt» - саме тут зібрано готові інтерактивні завдання, які можна використовувати на будь-якому уроці. Інтерактивні завдання Lesson Activity Toolkit . Кнопки: Edit – (англ.. правити) кнопка дозволяє створити завдання, або змінити його. Solve – (англ.. вирішити) якщо завдання вже неактуальне, або потрібно відразу показати правильну відповідь учням, можете натиснути на кнопку «Solve» Reset – (англ.. скидання) щоб почати завдання з початку, або зупинити роботу з завданням, достатньо лише натиснути на кнопку «Reset» Start – (англ.. почати) почати роботу з інтерактивним завданням завданням Check – (англ.. перевірити) кнопка дозволить перевірити результат виконаного завдання. Функції інтерактивної дошки дозволяють виконувати різноманітні інтерактивні вправи. 1.Anagram – створення анаграм. Можливість додавання підказок, як у текстовому вигляді так і зображенням. Переміщуйте літери, щоб скласти правильну відповідь. 2. Category sort – сортування слів у колонки. 16 слів можуть бути розділені на 2 або 3 колонок. Доцільно використовувати такі завдання при характеристиці економічних об’єктів (економічні райони, суб’єкти економічних відносин тощо). Є можливість миттєвої перевірки завдання. 3. Category sort (image) – сортування зображень у колонки. 16 зображень можуть бути розділені на 2 або 3 колонок. 4. Hot spots –програма, яку можна використовувати на уроці – робота з картою - позначення точок, місць. Ви можете позначити будь-які точки на світовій карті, або створити своє власне завдання, позначивши точки на зображенні, що ви самі обрали та завантажили (материк, країна). 5. Image arrange – порядок зображень. Програма дозволяє завантажити до 15 зображень, які треба розмістити у відповідному порядку. 6. Image match – Позначити зображення. Програма дозволяє створити від двох до п’яти зображень та позначити їх (назвати). Виконуючи завдання, учням потрібно буде перетягнути правильну назву у відповідне вікно біля зображення, якому відповідає. 7. Image select – створіть від 3 до 18 зображень та позначте їх. Після натиснення на кнопку «ОК» інтерактивне завдання автоматично почне демонструвати зображення у вільному порядку. Після натиснення на зображення воно зупиниться , пропонуючи учням 3 варіанти відповіді, одне із яких вірне. 8. Keyword match – програма, що може стати у нагоді для демонстрації значення слова, або визначення поняття. 2 колонки: у першій поняття, у другій – його значення. Учню треба перетягнути слово у відповідне місце в таблиці.Створюються такі завдання дуже швидко: натискаємо кнопку Edit та в готову програму вносимо необхідну інформацію. 9. Multiple choice – програма, що полегшує вчителю створення тестових завдань з можливістю обрати з 4 варіантів одну вірну відповідь. 10.Sentence arrangement –внесіть до програми економічні поняття, та дайте завдання учням розмістити їх у правильному порядку. 11. Tiles – у Вас є можливість додати зображення, об’єкти та зробити їх невидимими . Перетягуючи зображення, учні відкривають правильні відповіді. 12. Time line reveal – Ви можете додати у програму від 2 до 10 точок на прямій і натисканням на точку виводити додаткову інформацію кожного пункту. 13.Vortex sort – є 2 коловороти, та можливість додати 16 слів, позначити до якого коловороту вони відносяться. При правильному переміщенні слова у відповідний коловорот, слово зникне, при неправильному, закрутиться та залишиться на екрані. 14.Word biz – завдання може включати в себе до восьми запитань та два рівні складності. Виконання завдання відбувається натисканням на букви, щоб скласти слово – вірну відповідь на запитання. 15.Note reveal – програма, яку доцільно використовувати, наприклад, при узагальненні матеріалу: п’ять рядків, у яких Ви можете написати підказки, або короткі вправи і по черзі, або у вільному порядку їх відкривати, натискаючи на відповідну кнопку: 1-2-3 Сподіваюсь, рекомендації та поради стануть вам в нагоді. Бажаю успіху!

Джерело: http://zublarisa341.blogspot.com/
Категорія: Запорізький район | Додав: zublarisa341 (17.02.2016) | Автор: Зуб Лариса Вікторівна E
Переглядів: 681 | Коментарі: 10 | Рейтинг: 4.2/152
Всього коментарів: 10
10  
Колеги!
ДЕ ви знайшли те, що "цікаво та професіонально"? Тут представлений скорочений опис можливостей конструктора інтерактивних завдань Lesson Activity Toolkit, хоча і наведено інколи, якого змісту можуть набути завдання саме з економіки. На вказаному блозі в дописі від 29 березня 2016 року під назвою "додатки до курсової роботи" міститься 7 тематичних ілюстрацій. А робота де?
ДЕ ви її прочитали? Надайте справжнє посилання, будь-ласка. Щоб побачити те, що "сучасно та професійно".

9  
Дуже крута стаття :) Було цiкаво почитати!

8  
Молодець

7  
Професійно, цікаво, креативно!!!

6  
дякую, мої любі

5  
Завдяки інтерактивній дошці заняття стають цікавішими, а навчальний матеріал засвоюється ефективніше.

Бажаю Вам, Лариса Вікторівна, продовжувати досягати вершин і не зупинятися. Так тримати!!!

4  
Очень профессионально! Молодец, Лариса Викторовна!

3  
Дякую! Сподіваюсь , стане в нагоді при підготовці до сучасного креативного уроку!

2  
Дуже сучасно та професыйно1

1  
Сучасно, професійно!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2017
    Безкоштовний хостинг uCoz