ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Четвер, 28.03.2024, 22:09
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Запорізький район

Використання рольових ігор на уроках англійської мови як засобу розвитку комунікативного мовлення учнів
«Хто хоче зрушити світ, той нехай почне із себе» (Сократ) – це життєвий імператив, яким керуюся в роботі. Усвідомлюючи, що професія вчителя – це постійний пошук невпинний рух уперед, намагаюся учитися усе життя, не зупиняючись на досягнутому. Вчителем англійської мови працюю понад 30 років. Маю вищу категорію, педагогічне звання «Вчитель-методист». Я розумію, що школа сьогодні повинна не лише давати учням певну суму знань, а й розвивати «логічне мислення і творчу фантазію». Твердо переконана, що створення на уроці атмосфери продуктивного пізнання, готовність учнів до творчого пошуку в значній мірі залежать від її власної обізнаності, педагогічних умінь і навичок, знань предмета. Я вже третій рік працюю над проблемною темою, яка пов’язана з творчістю та самореалізацією особистості і вчителя, і учнів. Проблема над якою працюю: «Використання рольових ігор на уроках англійської мови як засобу розвитку комунікативного мовлення учнів». Актуальність дослідження полягає у формуванні цільових мотивів, завдяки яким учні самі можуть керувати своєю пізнавальною та творчою діяльністю. Я зі свого боку використовую безліч прийомів і методів для творчого розвитку дітей. Тренінговий метод навчання (ігри), ротаційні трійки, метод кейсів, мозковий штурм, дебати, робота з ідіомами …. Все це я полюбляю і практикую у роботі з дітьми. Періодично проводжу моніторинги діяльності учнів на уроці, використання новiтнiх технологій для розвитку творчості . Це допомагає мені краще готуватись до уроків, враховуючи вікові особистості та інтереси дітей.

Джерело: http://englishkovalchuk.blogspot.com/
Категорія: Запорізький район | Додав: (02.02.2016) | Автор: Ковальчук Лідія Миколаївна E
Переглядів: 915 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 2.9/18
Всього коментарів: 2
2 Валентина Хвостенко  
За допомогою рольової гри вчитель може розвивати усі види мовленнєвої діяльності учнів, і перш за всі усне мовлення, яке є провідним видом мовленнєвої діяльності на середньому ступені навчання. Рольова гра сприяє тому, що мовлення учнів стає змістовнішим, аргументованішим, складнішим за структурою мовного та мовленнєвого матеріалу. Учителі повинні розуміти, що правильно організована рольова гра на уроці - зовсім не порожнє заняття, вона не тільки доставляє максимум задоволення дитині, але є могутнім засобом його розвитку, засобом формування повноцінної особистості.

1 Oksana Ruslanivna  
Дякую за корисну інформацію і цікавий матеріал.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz