«Взаємодія Кушугумського НВК «Інтелект» та громади на підставі партнерських стосунків»
Місія: формування особистості школяра як громадянина України у процесі взаємодії школи та громади
Мета: формування особистості з активною громадянською позицією
Завдання:
-формування громадянського середовища;
- побудова діалогових взаємовідносин між школою та громадою;
- застосування інноваційних технологій у навчально-виховному процесі;
- створення сприятливих взаємовідносин між школою та громадою;
- розвиток системи самоврядування щодо формування громадянських якостей особистості;
- створення сприятливих педагогічних умов для формування громадянської особистості;
- розвиток волонтерського руху.
Педагогічний колектив Кушугумського НВК «Інтелект» працює над тим, щоб кінцевим результатом соціального партнерства було:
- підвищення ефективності надання освітніх послуг, що, в свою чергу, стає потужним чинником підвищення соціальних гарантій для конкурентоспроможного випускника школи, у забезпеченні яких і полягає важливе завдання соціального партнерства — реалізація інтересів сторін;
- надання освітніх послуг, що на основі узгоджених дій з реалізації інтересів кожного суб'єкта встановлює оптимальні параметри процесів освітнього розвитку.
- передбачення різних форм відповідальності з метою виконання умов домовленості;
- визначення рівнозначних умов надання освітніх послуг.
У ході реалізації вищезазначених завдань педагогічний колектив школи вирішує такі нагальні проблеми:
• формування нової освітньої і трудової мотивації суб'єктів соціального партнерства, яка відповідає освітнім вимогам;
• утвердження соціально-трудових відносин, що визнають рівноправність усіх учасників освітнього процесу;
• усунення негативних чинників у суспільстві і, в результаті, зменшення негативних соціальних проявів;
• створення умов для надання якісних освітніх умов.
Механізми побудови повноцінних відносин між школою та батьками, під якими будемо розуміти такі відносини, які задовольняють всіх учасників освітнього процесу і є основою якісної освіти.
У побудові партнерських відносин можна виділити три етапи.
Взаємодія школи і сім’ї формує активну педагогічну позицію батьків, дає нові педагогічні і психологічні знання та вміння виховувати власних дітей, створює оптимальне навчальне середовище для вільного та повноцінного розвитку особистості школяра.
Школа і сім'я, батьки і вчителі, батьківський комітет і адміністрація школи — єдине ціле, діяльність якого спрямована на дитину, її навчання, виховання, розвиток, становлення. Тому бажаю вам успіхів у подольшій співпраці.
Завдання школи -виховання свідомого громадянина своєї держави,здатного до самореалізації у суспільстві.Навчання у партнерстві з громадядою дає хороший досвід самоствердження особистості, вчить вмінню спілкування та вирішення проблем,які постають перед молоддю.Бажаю успіхів у реалізації поставленої у роботі мети.
Сьогодні школа ставить перед собою мету не просто надавати освітні послуги учням, але й розвивати громаду, залучати батьків та мешканців до вирішення соціальних та інших проблем, які існують як в школі, так і в громаді. Ваш досвід роботи направлений саме на таку співпрацю. Бажаю успіхів!
Сьогодні школа, сім'я, громада пов'язані дуже тісно, тому грамотний підхід до цього питання дуже важливий. Ваш матеріал показує ефективну партнерську систему роботи.
Життєво важлива та актуальна тема з огляду нинішних подій. Держава починається з самосвідомості її громадян, формування якої та змістовне наповнення - першочергове завдання кожного вчителя. Завдяки цій роботі кожен бажаючий зможе проводити системну роботу з учнями!