Активізація розумової діяльності учнів прийомами технології розвитку критичного мислення
Сьогодні в теорії та практиці навчання в початкових класах особлива увага приділяється проблемі активної пізнавальної діяльності учнів: нестандартної,
цікавої, творчої роботи, що пробуджує у дітей інтерес до знань і сприяє емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку школярів. Як відомо,
ефективним вважається той навчальний процес, коли діти, з одного боку, здобувають максимум нових знань, а з другого, у процесі активної пізнавальної діяльності розвивають свої навчальні можливості, завдяки яким можуть не тільки самостійно використовувати запас знань, а й шукати нові, задовольняючи свої потреби в пізнанні. Однією з інноваційних технологій, що допомагає учневі не тільки засвоїти
певний обсяг знань, а й сприяє розвитку його особистості, є технологія формування та розвитку критичного мислення.