Творча група РМЦ вчителів географії: Гук І.Ю., Пиріг Л.П., Горохова О.В., ВодвуденкоН.П.,ЧерноваІ.І.,Селіверстова Г.І., Запорожець І.М., Загідуліна Н. Г. Керівник: Мангуренко Т.М. - вчитель географії, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, Запорізька гімназії № 28 Запорізької міської ради Запорізької області; Директор – Бурма Ірина Миколаївна; м. Запоріжжя, вул. Лермонтова 16
У посібнику представлені короткі відомості про природу Запорізької області, тестові та інтерактивні завдання. Запропоновані матеріали розраховані на учнів та вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.
Гра – це унікальний спосіб навчати та розвивати дітей. Вона відіграє важливу роль на уроках іноземної мови. Гра є хорошим способом активізації лексики та граматики, відпрацьовування вимови та розвитку усного мовлення
В результаті активного включення дітей у хореографічну діяльність в них формуються основні компоненти національної свідомості: виховання патріотизму, любові до України, поваги до народних звичаїв, традицій.
Провідна педагогічна ідея досвіду полягає у застосуванні українського народного мистецтва витинанки у гуртковій та виховній роботі творчих об’єднань з ціллю впливу на свідомість вихованця Центру творчості.
Автор розробки розцінює хореографічне мистецтво як складний процес, де поєднується емоційна та інтелектуальна сторони, музичний матеріал й індивідуальні особливості виконавця.
"Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури як умова формування пізнавальної активності учнів" Досвід роботи Лайтаренко Ю.І.
Харченко Юлія Юріївна
вчитель англійської мови, спеціаліст II категорії
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 72 з поглибленим вивченням хімії та білогії Запорізької міської ради Запорізької облас
Методична розробка являє собою рекомендації для педагогів, в яких відображені цілі, засоби, методи і форми викладання ігрових та логіко-математичних завдань.
Представлена система методик та прийомів навчання свідомого контролю і управління енергетичним диханням під час засвоєння базових навичок і прийомів емоційного забарвлення танцю.
Висвитлюється методика використання проектної діяльності й мультимедійних технологій у розвитку і вихованні дітей для формування у них життєвих компетенцій з успішної самореалізації у соціумі.
Методичні рекомендації рекомендовані керівникам гуртків позашкільних навчальних закладів. Містять практичні рекомендації щодо моделювання гурткового заняття
Виховна година з елементами тренінгу Світ професій для учнів 3-4 класів. Мета: надати учням уявлення про різноманітність існуючих професій формувати повагу до праці людини; розвивати увагу, пам'ять, світогляд дитини.
Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 51 Парусімова Лариса Андріївна, вчитель французької мови, спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Скарбниця використання різні види сервісів web2.0 та Google для всіх. Зручність використання цього ресурсу у декількох розділах, які розміщені у різних формах меню. Приведено декілька засобів обліку власного досвіду.
Досвід може бути використаний педагогами освітніх закладів для організації роботи «Школи майбутнього першокласника», оновлення змісту взаємодії педагогів з батьками майбутніх першокласників.
ЗБЛ "Перспектива", Корицька Олена Володимирівна
психологія
психологічний супровід учнів середньої ланки
для учнів середньої ланки
https://drive.google.com/file/d/0B23ctR-lTp9FY1ByYVN5cU1PN0k/view?usp=sharing
Урок формує цілісне уявлення про роль розчинів у природі та житті людини, розвиває навчальний світогляд учнів , виховує пізнавальну активність, професійні компетентності учнів та бережне відношення до природи.
Розробка і впровадження стратегій іншомовного спілкування базується на технологіях особисто- орієнтованого та професійного навчання, на створенні умов для розвитку творчої індивідуальності дитини.
Інтерактивному аспукту спілкування потрібно спеціально навчати. Це завдання успішно вирішуються за допомогою використання стратегій іншомовного спілкування.