Дедалі більшої актуальності набуває сьогодні компетентнісний підхід у навчанні та вихованні дошкільнят. Педагог має не тільки забезпечити засвоєння дітьми певної інформації, а й сприяти становленню відповідних компетенцій.
Досвід роботи школи над науково-методичною темою "Формування інтелектуально-розвиненої, духовно багатої особистості через трикутник партнерства шляхом впровадження сучасних освітніх та інформаційних технологій".
Чернігівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А. М. Темника, автор- Кікоть Оксана Іванівна , вчитель початкових класів
За умов інтерактивного навчання, учень вчиться робити свідомий вибір серед широкого спектру альтернатив і брати на себе відповідальність приймати самостійні рішення.