 | |  |
|
У категорії матеріалів: 14 Показано матеріалів: 1-14 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Дедалі більшої актуальності набуває сьогодні компетентнісний підхід у навчанні та вихованні дошкільнят. Педагог має не тільки забезпечити засвоєння дітьми певної інформації, а й сприяти становленню відповідних компетенцій.
Чернігівський район |
Переглядів: 3554 |
Author: Єременко Ірина Олександрівна |
Дата: 27.03.2016
|
|
Розділ I
Розділ II
Розділ III
|
Досвід роботи школи над науково-методичною темою "Формування інтелектуально-розвиненої, духовно багатої особистості через трикутник партнерства шляхом впровадження сучасних освітніх та інформаційних технологій".
Чернігівський район |
Переглядів: 910 |
Author: Бистрицька Наталія Анатоліївна |
Дата: 23.02.2016
|
|
КЗ "Чернігівська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст.", Олійник Аліна Алімівна
|
КЗ "Чернігівська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст."ЗОР, Олійник Аліна Алімівна
|
КЗ "Чернігівська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст."ЗОР, Олійник Аліна Алімівна
|
КЗ "Чернігівська ЗОШ-інтернат І-ІІІст."ЗОР, МО вчителів гуманітарного циклу, керівник Олійник Аліна Алімівна
|
Свято української пісні для 7-11 класів (позакласний захід)
|
конспект уроку на тему: Запорізька Січ"
|
Досвід роботи: " Використання інтерактивних та інформаційних технологій при викладанні історії в школі.
|
Чернігівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А. М. Темника, автор- Кікоть Оксана Іванівна , вчитель початкових класів
|
Чернігівська спеціалізована школа І -ІІІ ступенів "Надія", автор - Величко Людмила Олександрівна, вчитель початкових класів
Чернігівський район |
Переглядів: 1820 |
Author: Величко Людмила Олександрівна |
Дата: 28.01.2016
|
|
За умов інтерактивного навчання, учень вчиться робити свідомий вибір серед широкого спектру альтернатив і брати на себе відповідальність приймати самостійні рішення.
Чернігівський район |
Переглядів: 2487 |
Author: Тарасенко Галина Григорівна |
Дата: 26.01.2016
|
|
| |
 | |  |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|