ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ ЗАСОБАМИ КВЕСТ ТЕХНОЛОГІЙ
В розробці "Формування життєвих компетентностей учнів під час вивчення шкільного курсу географії засобами квест технологій" (номінація "Професійна діяльність вчителя в інноваційному навчальном у закладі") автор розкриває шляхи нестандартного використання Інтернет-ресурсів на уроках географії та в позаурочний час; показує можливості навчальних квестів для формування різноманітних життєвих компетентоностей учнів (мовленнєвої, інформаційно-комунікаційної, загально-географічної, картографічної) та практичних навичок самостійного здобування географічних знань, їх систематизації та презентації з використанням Інтернет мережі; розвитку пізнавальної активності школярів, їх, креативності, здорової конкуренції та прагнення лідерства. В блозі подано розробки власних та модифікованих веб-квестів, реалізованих в школі впродовж останніх 3 років. Блог містить посилання на авторські та учнівські публікації в мережі Інтернет, презентацію досвіду роботи вчителя.
Робота заслуговує уваги з боку педагогів, так як проблема, яку висуває вчитель, вчить використовувати не готові знання, а здобувати їх з власного досвіду, розвиває їх критичне мислення, а це веде до розвитку творчого і логічного мислення.
Дякую авторові за роботу над даною тематикою, яка є однією з найцікавіших платформ для удосконалення та урізноманітнення навчального матеріалу в позаурочний час. Сучасна овіта потребує застосування таких видів діяльності, оскільки саме вони дають змогу розкритися, сформуватися та удосконалитися різноманітним компетентностям наших учнів. Зміст даної статті особисто я можу рекомендувати не тільки вчителям географії, а й іншим педагогам та вихователям, бо в данних квест технологіях можна реалізувати змістовні лінії багатьох предметів, інтегруючи їх за інтересами дітей та з завданнями самих заходів. Із задоволенням переглянула блог Любов Володимирівни, де, насамперед, для себе знайшла багато цікавого та корисного. Обов`язково використаю в своїй роботі. Ще раз дякую авторові за кропітку, творчу роботу, а також за можливість скористатися змістовним досвідом.