ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ
Досвід роботи представляє систему використання інтерактивних технологій у процесі вивчення математики, яка сприяє навчально-пізнавальній діяльності, спонукає до зростання творчої активності, реалізації творчого потенціалу особистості, готує до успішного дорослого життя в суспільстві, де цінується ініціативність, самостійність суджень в ухваленні рішень. Новизна презентованої системи роботи полягає в тому, що сформульовано та обґрунтовано принципи побудови дидактичної моделі інтерактивного уроку математики на фоні процесів модернізації шкільної освіти в Україні; показана роль інтерактивного уроку у створенні ситуації розвитку особистості учнів, їх рефлексивної функції та розвитку мислення при вивченні математики.