Методичні рекомендації для педагогів позашкілля до моделювання гурткових занять декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтв «Від тради - м.Запоріжжя - ВИСТАВКОВА ЗАЛА - Виставкова зала - Освіта Запорізького краю 2016
ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Неділя, 04.12.2016, 13:12
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » м.Запоріжжя

Методичні рекомендації для педагогів позашкілля до моделювання гурткових занять декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтв «Від тради
Заняття — основна форма організації навчально-виїховного процесу в позашкільному навчальному закладі, показник професійної майтерності педагога. Так як і в школі, заняття виконує пізнавальні, практичні, виховні, розвиваючі функції. Але, дещо відрізняється за змістом, послідовності етапів, формами роботи, нестандартністю методів і прийомів навчання тощо. Основними вимогами до заняття в позашкільному закладі є: - сучасність (реалізація компетентісно-орієнтованого підходу до навчання, формування ключових життєвих компетенцій вихованців, зв”язок із життям); - практичність (формування практичних знань, умінь, навичок) - пізнавальність (розширення інформаційного простору, розвиток пізнавальної активності); - оригінальність (нестандартність проведення занять); - цікавість (розширення кругозору, розвиток зацікавленості в вихованцях); - диференційованість (здійснення індивідуального та диференційованого підходу); - позитивність, психологічна комфортність (створення комфортних умов розвитку, навчання й виховання). Враховуючи специфіку роботи в гуртках, різнонаправленість гуртків, секцій, студій тощо кожен педагог вишукує, випробовує власні знахідки, що відповідають його напряму роботи, інтересам, здібностям вихованців. Але існують загальні вимоги до організації і проведення занять, яких потрібно дотримуватися. Методичною службою Комунарського районного центру молоді та школярів розроблено технологічну картку вимог до планування та проведення занять. Технологічна картка дає змогу педагогові якісно підготуватися до заняття, будь-то підсумкове, конкурсне чи відкрите в рамках атестації, для батьківскої громадскості, врахувати всі важливі аспекти: мотиваційно-цільовий, змістовний, рефлексивний, валеологічний компоненти. У разі проведення заняття в рамках конкурсу професійної майстерності чи професійних змагань можливе бальне оцінювання.

Джерело: http://comcentre.jimdo.com/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%B0/%
Категорія: м.Запоріжжя | Додав: (04.04.2016) | Автор: Буйниченко Л.Д., Некоз В.І. E
Переглядів: 101 | Рейтинг: 4.0/12
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний хостинг uCoz