Основна мета уроку - ввести поняття рівнобедреного трикутника, засобами дослідницької діяльності сформулювати властивість рівнобедреного трикутника.Вчити учнів розрізняти рівнобедрений трикутник серед інших, сприяти розумінню та застосуванню властивості рівнобедреного трикутника для розв'язування задач. Розвивати просторове уявлення, пізнавальну активність учнів, самостійність мислення, набути практичних умінь , вміння аналізувати відповіді однокласників, доводити власну точку зору. Виховувати волю учнів шляхом пошуку різних способів розв'язування задач, навчати вирішенню життєвих і соціальних проблем.
Урок вирізняє структурна чіткість, креативний підхід до використання інтерактивних технологій,органічне поєднання методів та прийомів, нетрадиційна манера розв'язування проблемних завдань .