Подані матеріали презентують досвід роботи вчителя математики та інформатики, в якому розкриті шляхи вирішення проблемної теми «Веб-квест як засіб розвитку самостійної пошуково-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення математики, інформатики». Як результат, активне впровадження в навчальний процес веб-квестів сприяє досягненню освітніх цілей, пов’язаних із формуванням і розвитком здібностей учнів до самостійного пошуку, збору, аналізу та подання інформації з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, орієнтуючись на реалізацію розвиваючої функції навчання, залучаючи їх до творчої діяльності. Веб-квести дозволяють перетворити уроки в захоплюючу подорож учнів, збагачуючи їх знання новими відомостями, розширюючи і поглиблюючи сформовані у них уявлення. Матеріали, що представлені у блозі, стануть у нагоді вчителям різних предметів, які цікавляться використанням квест-технології в освітньому процесі.
Маю надію, що матеріали досвіду допоможуть учасникам веб-квестів, що зараз проводяться для учителів та учнів Запорізької області: веб-квест "Книги надо не прочитывать, но читать и перечитывать" та мова-квест "У пошуках фразеологічних скарбів"