Активізація пізнавальної діяльності учнів при поетапному формуванні розумових дій на уроках математики
Сутність досвіду полягає в організації та методиці проведення уроків математики з використанням складових таблиць, схем, опорних конспектів, диктантів, завдань різного рівня складності. Технологія поетапного формування розумових дій забезпечує успішне і міцне засвоєння школярами програмного матеріалу.
Теорія поетапного формування розумових дій дозволяє учням уже на першому уроці вивчення теми оволодіти необхідними уміннями і навичками, спираючись на конспект вчителя, без попереднього заучування. Тому учні максимально задіяні на уроці, а при виконанні домашнього завдання з'являється час для роботи над цікавими творчими завданнями.
Прийоми і педагогічні технології, які впроваджуються вчителем на уроках, створюють ситуації успіху, активізації пізнавальної діяльності учнів, підвищення їх інтересу до предмету.
Творческая работа Надежды Анатольевны мне очень понравилась, все. чем она занимается, все делает от души и творчески. Особенно мне нравятся ее уроки, все теоретические знания она применяет на практике. Так держать, творческих успехов и крепкого здоровья.
Прийоми, які впроваджуються вчителем, дійсно створюють ситуації успіху, що так необхідно для підвищення інтересу учнів до математики.Дякую за цікавий матеріал. Бажаю успіху.