”Формування в учнів рис національно свідомого громадянина України з активною життєвою позицією шляхом організації класного учнівського самов - Запорізький район - ВИСТАВКОВА ЗАЛА - Виставкова зала - Освіта Запорізького краю 2016
ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Понеділок, 05.12.2016, 17:35
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Запорізький район

”Формування в учнів рис національно свідомого громадянина України з активною життєвою позицією шляхом організації класного учнівського самов
Класний керівник — стрижень виховного процесу. Це нитка, яка зв’язує в одне ціле дитину, вчителя-предметника, батьків, громадськість. Класний керівник — універсальна особистість. Це і вихователь, і психолог, і соціальний педагог, і педагог-організатор. Ефективність роботи класного керівника визначається тим, якою мірою навчально – виховний процес забезпечує розвиток творчих здібностей кожної дитини, формує творчу особистість і готує її до творчої, пізнавальної та суспільно-трудової діяльності. Виховання – процес безперервний. Нагромадження нових знань, зміна або зміцнення поглядів, переконань, звичок відбувається постійно. Завдання вчителя – відкрити, захопити і спрямувати кожного учня на цікавий, змістовний особистісно і суспільно корисний шлях самовдосконалення. Відкрити учня – це означає, спираючись на життєвий досвід, показати йому самого себе, способи розвитку його сил, якостей, здібностей. Важливо переконати його в тому, що всі чесноти, як і недоліки, залежать від нього. Від його рівня свідомості і вміння будувати життя. Щоб розкрити учня, потрібно організувати його діяльність у колективі. Захопити учня – це означає викликати у нього потребу організувати себе для досягнення суспільно і особистісно значущих цілей. Потрібно ставити посильні для дитини завдання, за успішне їх виконання похвалити. Навіть невелика перемога над собою робить людину успішною. Виходячи з таких позицій, на мою думку, успішність організації виховного процесу з класним колективом залежить щонайперше від добре продуманого планування виховної роботи вчителем. Проте планування виховної роботи – це не лише складання сітки виховних заходів ( як розуміється деякими вчителями). Це набагато ширша, об’ємна робота по всесторонньому вивченню вихованців, їх інтересів, поглядів, стосунків в сім’ях та серед однолітків. Школярі (та й, великою мірою, дорослі) дивляться на педагога як на професіонала виховання, який, навчаючи інших, сам повинен бути близьким до зразка культурної вихованої людини. Робота класного керівника у школі для вчителя, по суті, друга спеціальність. Ця область діяльності вимагає специфічних знань, умінь та навичок. Класний керівник – це формальний і фактичний лідер групи, організатор, старший товариш, порадник, помічник, опікун, захисник, натхненник, витівник, розпорядник, координатор, інформатор, співпрацівник тощо. Управління процесом виховання, педагогічне керівництво класом – справа складна. У центрі уваги педагога-вихователя, в першу чергу, повинна бути виховна і розвиваюча діяльність, організація і розвиток колективу, становлення особистості учня. Організовуючи роботу з учнями спільно з сім’єю та іншими вчителями, які працюють в моєму класі, я намагаюсь забезпечити моральний і фізичний розвиток кожного школяра, створити умови для розвитку його інтелектуальних, творчих здібностей, для самовизначення, самореалізації, самоорганізації. Я намагаюсь враховувати особливості учнів свого класу, щоб надати йому власний образ, який відрізняється від інших (символіка, художнє оформлення інтер’єру, традиції). Інше, не менш важливе завдання класного керівника, на мою думку, полягає у створенні сприятливого психологічного мікроклімату. Клас повинен стати для учнів центром позитивних емоцій, а класний керівник – умілим вихователем дружнього, творчого, гуманного колективу, в якому панують любов і співпраця дітей і дорослих. Я спрямовую свою діяльність на реалізацію змісту виховання, використовуючи різні форми, методи і прийоми. Зміст та напрями діяльності класного керівника сформульовано у “Положенні про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти”, затвердженого наказом міністерства освіти і науки України від 6 вересня 2000 р. за № 434. Відповідно до вказаного документа я ставлю перед собою наступні завдання:  сприяти забезпеченню умов для засвоєння учнями рівня та обсягу освіти, а також розвиткові їхніх здібностей;  сприяти підготовці учнів до самостійного життя на засадах взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;  проводити виховну роботу з урахуванням вікових та індивідуально-психологічних особливостей учнів, їхніх нахилів, інтересів, задатків, готовності до певних видів діяльності, а також рівня сформованості учнівського колективу;  координувати роботу вчителів, психолога, медичних працівників, органів учнівського самоврядування, батьків та інших учасників навчально-виховного процесу з виконання завдань навчання та виховання в класному колективі, соціального захисту учнів;  дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність учня, захищати його від будь-яких форм фізичного, психічного насильства; своєю діяльністю стверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі; пропагувати здоровий спосіб життя; постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.

Джерело: http://skarbnychkafilologa.blogspot.com/
Категорія: Запорізький район | Додав: (08.02.2016) | Автор: Гаращенко Людмила Петрівна E
Переглядів: 134 | Рейтинг: 3.4/14
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний хостинг uCoz