ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 П`ятниця, 26.04.2024, 06:54
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Запорізький район

«Стимулювання особистісного розвитку учнів на уроках математики за допомогою інтерактивних методів навчання»
Тема досвіду: «Стимулювання особистісного розвитку учнів на уроках математики за допомогою інтерактивних методів навчання» Предмет дослідження – особистісний розвиток учнів на уроках математики Об'єкт дослідження – інтерактивні методи навчання Актуальність і перспективність досвіду Сучасний етап розвитку суспільства ставить перед школою та педагогами нові вимоги та виховні завдання, серед яких першорядне значення надається всебічному розвитку індивідуальності дитини як особистості та найвищої цінності суспільства на основі виявлення її задатків, здібностей, обдарувань і талантів. Школа має готувати активних людей, здатних ефективно розв'язувати життєві проблеми, діяти у нестандартних ситуаціях, самостійно мислити і приймати рішення. Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, що має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність Інтерактивне навчання сприяє формуванню навичок та вмінь як предметних, так і загально навчальних; виробленню життєвих цінностей; створенню атмосфери співробітництва, взаємодії; розвитку комунікативних якостей. Саме це диктує потребу впровадження у процес навчання нових педагогічних технологій, що зумовлює вибір теми «Стимулювання особистісного розвитку учнів на уроках математики за допомогою інтерактивних методів навчання». Мета дослідження враховуючи вищезазначене, була сформульована мета дослідження: сприяти особистісному розвитку учнів на уроках математики шляхом використання інтерактивних методів навчання. Виходячи з мети дослідження, було сформовано задачі дослідження: Створити умови, що сприяють реалізації потенціалу та особистому зростанню кожного учня; Сприяти формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно реалізуватись в житті; Сприяти формуванню в учнів математичної компетентності на рівні, достатньому для забезпечення життєдіяльності у сучасному світі. Теоретичною базою досвіду є досвід розглянутий в методичних посібниках О.Пометун, Л.Пироженко; методичних посібниках та рекомендаціях, розроблених Донецькими інститутами післядипломної педагогічної освіти та Донецького інститута післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників; в статтях Г.М.Андреєвої, К.О.Баханова, В.Волканова, Н.М. Васильєвої, Н.Василенко, С.Крамаренко, А.М.Мартинець, Л.Пироженко, О.Пометун, Г.Сазоненко, О.І. Щербак, В.Д. Щедрикова, надрукованих в журналах «Відкритий урок», «Все для вчителя», «Инновации в образовании», «Рідна школа», «Управління школою», «Історія в школах України», «Директор школи» Досвід за інноваційним потенціалом є комбінаторний : - розкриває теоретичні засади, принципи і підходи до застосування інтерактивного навчання; - включає аналіз результатів впровадження інтерактивного навчання навчання; -демонструє ефективність впровадження інтерактивного навчання. Результати запровадження досвіду висока залученість учнів у процес навчання; розвиток особистісних навичок учасників; досвід творчої діяльності; удосконалення навичок комунікації.

Джерело: http://teachermathematic.blogspot.com/
Категорія: Запорізький район | Додав: (08.02.2016) | Автор: Зозуля Оксана Віталіївна E
Переглядів: 726 | Рейтинг: 3.5/14
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz