Використання схем-символів в роботі з дошкільниками під час мовленнєвої діяльності. - Запорізький район - ВИСТАВКОВА ЗАЛА - Виставкова зала - Освіта Запорізького краю 2016
ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Понеділок, 05.12.2016, 17:29
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Запорізький район

Використання схем-символів в роботі з дошкільниками під час мовленнєвої діяльності.
Як допомогти дитині запам'ятати необхідну інформацію і вчасно пригадувати її? Як пробудити інтерес, спонукати до мовленнєвої активності, дарувати відчуттяуспіху? При використанні схем, змінюється характер діяльностідітей: вони отримують можливість не тільки чути свою або звернену до них мову, але й бачити її елементи. Дитина оволодіває операціями аналізу і синтезу на наочно –представленому матеріалі. Використання схем-символів в роботі з дітьми дошкільного віку відповідає особистісно-орієнтованій моделі навчання, за якої враховуються індивідуальні особливості дитини, допомагає встановити з вихованцями – партнерськ істосунки, створити атмосферу емоційної довіри та розкутості. Символи дозволяють дитині зберігати в пам`ят інабагато більшу кількість інформації, стимулюють розвиток уваги, сприймання, фантазії, уяви, активізують зв`язне мовлення допомагають здійснювати синхронний розвиток дітей. Під час роботи з схемами-символами дошкільник вже не є пасивним спостерігачем або слухачем, він є центром творчої діяльності. Мовленнєвий розвиток дошкільника — складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: ігри, проблемн іситуації і, звичайно, заняття. На заняттях з мовленнєвого спілкування діти мають не стільки засвоювати матеріал про навколишній світ, скільки вправлятися в мовленнєвій діяльності. Необхідно звертати увагу вихователів на те, що на такому занятті основну увагу варто зосереджувати на практичному засвоєнні дітьми норм рідної мови (фонетичних, лексичних, граматичних), формуваннні навичок розповідання та переказування. Нас зацікавила можливість використання схем-символів на заняттях з грамоти та розвитку мовлення, під час ознайомлення з художньою літературою, а також з метою активізації мовленнєвої діяльності дітей та поповнення словникового запасу. Адже саме через красу слова ми можемо більш повноцінно сприймати оточуючий нас світ, відчувати його неповторність, відкритість, довірливість і, водночас, незахищеність.

Джерело: http://rozumivkaditsad.blogspot.com/
Категорія: Запорізький район | Додав: (23.02.2016) | Автор: вихователі Зизкун Т.А. Яндола Л.О. E
Переглядів: 218 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.8/12
Всього коментарів: 1
1  
Шановні колеги! Ви на правильному шляху. Успіхів Вам та перемоги!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2016
    Безкоштовний хостинг uCoz