ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ
У сучасних умовах потрібно підготувати школяра до швидкого сприйняття й обробки інформації, яка надходить, успішного її відображення і використання. Кінцевим результатом впровадження інформаційних технологій у процесі навчання біології є оволодіння учнями комп'ютера як засобу пізнання процесів і явищ, що відбуваються в природі і застосовуються у практичній діяльності.
Педагогічна доцільність щодо використання комп'ютера в навчальному процесі визначається цілями, досягнення яких можливо тільки за допомогою комп'ютера, тобто завдяки його можливостям.
Сайт вчителя цікавий та різноплановий. От тільки дещо дивно протягом однієї презентації про використання ІКТ на уроках чотири напрями застосування ІКТ перетворюються на три. Просто на очах здивованої публіки.