ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Неділя, 22.12.2024, 06:49
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » Куйбишевський район

Постановка вимови: як краще та ефективніше
Формування у дитини фонетичної сторони англійської мови є невід ‘ємною частиною при навчанні мові, а у дітей шестирічного віку потому. І перш за все високі вимоги мають висуватися до вимови вчителя. Іншим словами вимова педагога мусить бути бездоганною або принаймні дуже доброю. Це одна з головних умов роботи з дітьми цього віку, оскільки в шестирічному віці мовний апарат дитини ще досі формується і є дуже пластичним. Саме через це навчання правильної іншомовної вимови забезпечить формування міцних фонетичних навичок на все життя. Адже неправильна вимова педагога завдає більше шкоди, ніж користі, бо діти засвоюють іншомовні фонеми підсвідомо,наслідуючи дорослих. Фонетична розминка – невід’ємна частина кожного заняття. Проводити її слід цікаво, бажано англійською мовою, рухами та емоціями обігрувати кожен звук, артикулювати його дуже чітко. Нехай діти наслідують рухи вчителя, таким чином вони будуть краще запам’ятовувати звуки. Фонетична розминка охоплює звуки, які зустрічаються у лексичному матеріалі уроку або теми. Деякі з виділених звуків схожі зі звуками української мови, але так здається лише на перший погляд. Дуже важливо не замінювати англійські фонеми відповідними українськими і перед заняттям упевнитись у власній правильній артикуляції. Для ефективного засвоєння правильної вимови я використовую і скоромовки, і вірші, і звичайно технічні засоби, тобто аудіозапис. Використання аудіозапису допоможе сприйняти звучання за допомогою носія мови краще, завдяки чому діти відтворюють той чи інший звук ідеальніше, ніж з уст вчителя. Звичайно, засвоєнню звуків на фонетичній розминці допомагає гра. Особливо дітям подобається історія про містера Язичка (Mr. Tongue), який то вітається з друзями [ æ ], то згадує про свої проблеми [ ə ], то дивується [ɔ:],то дихає на шибку, щоб поглянути у мерзле вікно [ h ],то слухає як співає сова [ w ],чи стукає дятел[ d ],то дує вітер[ f ], то кашляє [ k ],то смакує смачний пиріг[ m ], то слухає як шелестить листя [ʃ], або як летить джміль [ d3 ], або муха [ z ], а ось друг містера Тана привіз з Англії змію,навіть вона сичить англійською [ θ ]. Кожен вчитель може вигадати власну історію про містера Тана та його пригоди і зробити фонетичну розминку ефективною та цікавою, а також допомогти учневі легко запам’ятати знаки транскрипції. Ми можемо урізноманітнювати розминку і зробити учнів головними героями, запросивши їх до чарівного лісу, де все оживає. Діти радіють гарному лісу [ a:], милуються гарною квіткою[ i: ], прислухаються до виття вовка [ u: ]. Доречі, я практикую ще одну гру, яка стимулює повторення учнями звуків і дає можливість учням трішки рухатись у класі, це гра « Допоможи сонечку». Намальоване на дошці сонечко закрили хмаринки зі звуками, тож перед дітьми стоїть завдання врятувати сонечко, назвавши правильно звуки. Таким чином повторюємо звуки, зацікавлюємо дітей і вдосконалюємо вимову. То ж давайте пам’ятати, що від правильно організованої фонетичної розминки залежить формування чистої вимови в учнів.

Джерело: http://orfey.com.ua/index.php?option=com_k2&view=item&id=188:postanovka-vimovi-yak-krasche-ta-efektivnishe&Itemid=532
Категорія: Куйбишевський район | Додав: (31.03.2016) | Автор: Рева Вікторія Василівна E
Переглядів: 1185 | Коментарі: 8 | Рейтинг: 3.8/17
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz