Педагогічна рада "2.1. Сучасний урок в умовах впровадження нових державних стандартів та євроінтеграційних процесів"
Про урок написано безліч книг, статей, дисертацій. Змінюються цілі та зміст освіти, з’являються нові засоби і технології навчання, але які б не здійснювалися реформи, урок залишається головною формою навчання. На ньому трималася традиційна й базується сучасна школа.
Новий час, нові завдання освіти ставлять зовсім інші вимоги до школи, до вчителя, його праці, а значить, і до уроку як основної форми навчально-виховного процесу, змушують до постійного творчого педагогічного пошуку.
Конкурентоспроможний учитель має відійти від стереотипів і перетворити навчання на творчість. То ж яким має бути сучасний урок дослідили і з’ясували на педагогічній раді в нашій гімназії.