Професійна діяльність учителя в інноваційному навчальному закладі.
Особливістю інноваційного навчального закладу є проникнення ідеєю творчості згідно з принципом: «Якщо не творчо, то для чого…»
Новизна наявного досвіду характеризується пошуком нових чи вдосконалених прийомів, які сприяють реалізації максимальної самостійності учня на уроці і в позаурочний час, напрямлених на розвиток пізнавального інтересу.
Інноваційна значущість передусім простежується в тому, що особливістю учбового процесу є те, що центром діяльності стає учень, який виходячи із своїх індивідуальних здібностей і інтересів, вибудовує процес пізнання. Між учителем і учнем складаються «суб’єкт-суб’єктивні» відносини. Учитель часто виступає в ролі помічника, консультанта, підохочує оригінальні знахідки, стимулює активність, ініціативу і самостійність.
Основною педагогічною ідеєю є створення умов для індивідуального розвитку учня, підвищення його пізнавальної активності через широке застосування на уроках математики сучасних педагогічних технологій.