Створення акмеологічного середовища як одна з умов розвитку особистості майбутнього успішного випускника початкової школи
Створення акмеологічного середовища як одна з умов розвитку особистості майбутнього успішного випускника початкової школи
Необхідність акмеологічного підходу в навчально-виховному й управлінському процесі загальноосвітньої школи очевидна, оскільки суспільство очікує від школи, що її випускники будуть комунікабельними, креативними, самостійно мислячими особистостями, що прагнуть до успіху й вміють самостійно будувати індивідуальну траєкторію розвитку. Акмеологічні прийоми, акме- технології пропонують практичне рішення питання особистісного й професійного успіху.
Актуальність теми обумовлена особливим інтересом педагогіки й методики до проблеми підвищення якості освіти. Пошук оптимальних, найбільш ефективних способів, що впливають на якість освіти, в останні роки тільки розширюється. Створюються нові педагогічні технології, актуалізуються вже відомі, оскільки все більш явною є неможливість традиційної освітньої системи відповідати новим соціокультурним і економічним умовам.
Мета сучасної школи – дати суспільству всебічно розвинену, інформовану, освічену людину, яка має жити в ХХІ ст. і працювати на його користь.
Основою нової школи є зовсім нова людина, новий учень, який прагне до саморозвитку та самовдосконалення, уміє самостійно здобувати інформацію, розширюючи свій світогляд
Вчителі повинні сьогодні навчити школярів орієнтуватися в потоці інформації, формувати в них готовність до самоосвіти
Для цього слід реалізувати на практиці такі завдання:
Створити оптимальні умови для виявлення пізнавальної активності учнів;
Формувати потреби навчатися протягом усього життя;
Сприяти формуванню вмінь та навичок здобувати знання самостійно за допомогою різних джерел інформації.
Створення акмеологічного середовища сприяє вихованню , розвитку, навчанню успішного випускника початкової школи за складеною моделю.
“ Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями. ” Ш. Амонашвілі
Очень много интересного материала. Радует то, что этот блог комментируют и обсуждают. Значит, тема действительно актуальна. Для своей работы я нашла много ценной информации.Спасибо! :)
Володимире Гавриленко (kraka2316), гадаю, авторам роботи лестить Ваша увага і критика. Але, якби Ви дійсно уважно читали роботу, то помітили б , що останній розділ «Література», на який автори роблять посилання. А роль вчителя - вчити , аналізувати, навчатися. А не писати дисертації. На мою думку , задум викладеної роботи дуже цікавий, і, якщо його довести до логічного завершення, то майбутнє Вашого сина буде, дійсно , кращим!
Мабуть, вчителька не тільки не знає правила правопису та орфографії... Вона ще й не знає, що є таке АКМЕОЛОГІЯ... Суцільна стидоба... А ще такі кричать: "Слава Україні!.." ГАНЬБА ТАКИМ ВЧИТЕЛЯМ!!!