Найпростіший спосіб гарантовано виростити грамотних, розумних дітей – це навчити їх читати і показати, що читання – це приємна розвага. Діти люблять читати книжки, які здатні порушити їх уяву і задовольнити допитливість. Книжки, які здивують їх і затягнуть у чарівний світ. Вони повинні бути цікавими: смішними або страшними, але ні в якому разі не нудними. Адже дитина читає заради розваги, а не для того, щоб почерпнути з книги нову інформацію.
Тому ігрові завдання – це найоптимальніший шлях залучення дітей для читання. Завдяки ігровим завданням процес читання пожвавлюється, стає цікавим, невимушеним, підвищується активність дітей. У збірнику зібрані цікавозберігаючі завдання, які потребують активності дитини і викликають задоволення від навчання та подолання труднощів, розвивають інтерес до читання, саморозвитку. Це завдання, які дають можливість не тільки вдосконалювати навички швидкого читання, а й збагачувати й активізувати словниковий запас, розширювати світогляд молодших школярів, тренуватися усвідомлювати зміст прочитаного.
Известно, что общая успеваемость школьника в средних и старших классах прямо пропорциональна скорости чтения. Но основы быстрого чтения закладываются еще в начальной школе. Если там ребенка не научили хорошо читать, то вряд ли он сможет рассчитывать на успех в дальнейшем. Конкретные методические разработки, предложенные педагогом, демонстрируют эффективные способы обучения первоклассников технике чтения. Желаю вдохновения и дальнейших творческих разработок!