Впровадження інтегрованого уроку як спосіб реалізації інноваційного підходу до навчання англійської мови
Сучасне життя вимагає від випускників шкіл мати не тільки знання, а й цілу низку компетентностей, які дозволяли б особистості знайти своє місце в житті, всебічно розкрити свої здібності та найповніше реалізуватися. Пошуки методів навчання та виховання, що сприяли б формуванню життєвоважливих компетентностей, призвели до висновку, що саме впровадження інтегрованих уроків є тим педагогічним інструментом, що відповідає цьому найбільше. В теоретичній частині досвіду автор обґрунтовує зміст проблеми, її актуальність, основні принципи її впровадження в освітній процес. Вчитель також пропонує розроблену нею методичну добірку матеріалів з різних предметів і з різних тем, що можуть використовуватися вчителями для інтеграції на будь-якому етапі уроку англійської мови в старшій школі, а також під час позакласної роботи.