РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТА ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ
Протягом п’яти років вчитель російської мови та зарубіжної літератури
Ковтонюк І.В. є керівником шкільного гуртка «Лицедій».
За мету вчитель ставить формування в дітей емоційності,
артистичності, цілеспрямованості. Долучає їх до театру та мистецтва,
налагодженню дружніх стосунків , сприяє спілкуванню в колективі.
Своєю роботою виховує зацікавлене та відповідальне ставлення учнів
до підготовки, проведення та оцінки театралізованої діяльності, виконання
своїх ролей, налагодження зв’язків з партнерами, оволодіння прийомами
інакомовності ( алегорії), фантастичного перетворення, перебільшення; вчить
емоційно та інтонаційно виразно характеризувати персонажів, виявляти
власне ставлення до героїв та їхніх вчинків.
Формує виразне та дикційно чисте сценічне мовлення; заохочує
бажання дітей підтримувати партнера, допомагати йому, доброзичливо з ним
спілкуватися, вступати в діалог. Вчить користуватися набутим досвідом
постановки ігор – драматизацій, розігрувати знайомі й нові сюжети за
змістом і мотивами літературних творів, казок та інших малих форм усної
народної творчості.
Розвиває артистичність, творчість, емоційність, витонченість,
ініціативність, вміння використовувати в грі предмети замінники, уявні
предмети, виготовляти елементи атрибутів, входити в образ, перебувати в
ньому до кінця театралізованого дійства; стимулює прагнення дитини
самореалізуватися, самостверджуватися, створювати сюрпризні, жартівливі
ситуації.
Від своєї діяльності очікує такі результати :
- зробити життя дітей цікавим і змістовним,
- наповнювати його яскравими враженнями, цікавими справами,
радістю творчості.
Прагне того, щоб навички, отримані в театралізованих іграх, діти
змогли використовувати в повсякденному житті.
Корисний матеріал! Дякую! Успіхів!Молодці! Подальших злетів Вам . Ковтонюк Ирина Вiкторiвна ви найкраща класний керивник и вчитель, ми дуже вас кохаемо.