ГоловнаРеєстраціяВхід Освіта Запорізького краю 2016 Субота, 20.04.2024, 18:29
  Виставкова зала Вітаю Вас Гість | RSS

 
 
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » м.Запоріжжя

Мотивація вихованців до успіху на заняттях з класичного танцю
Ціннісним орієнтиром представлених матеріалів є його дослідно-експериментальний і пошуковий характер, оскільки матеріали мають діагностичну базу і базуються на результатах психолого-педагогічних досліджень певних якостей вихованців студії і педагога. Отримані результати збагачують теоретичні підходи, що становить вагомий вклад педагога в розробку даної проблематики. Представлені матеріали структуровані, логічно та послідовно побудовані. Чітко простежуються ключові вимоги до узагальнених перспективних матеріалів, а саме: актуальність, інноваційність підходів, провідна ідея, теоретичне підгрунття, технологія впровадження, практична значущість досвіду, шляхи поширення тощо. Ключовими аспектами представлених матеріалів є • вивчення теоретичних основ формування мотивації до успіху на заняттях з класичного танцю; • вироблення практичного інструментарію з питань формування мотивації до успіху, створення ситуації успіху на заняттях з класичного танцю; • впровадження даного інструментарію в практику роботи педагогів; • відстеження результативності та ефективності запроваджених форм, методів, прийомів з питань формування мотивації до успіху на заняттях з класичного танцю як одного із засобів підвищення мотивації до навчання хореографії. Вищезазначені аспекти націлені на вирішення кінцевої мети автора досвіду - узагальнення і презентація ефективних форм, методів, засобів, прийомів навчання та створення ситуації успіху на заняттях класичного танцю як основи для формування мотивації до навчання. В цьому полягає інноваційність представлених матеріалів. Розроблений педагогом практичний інструментарій має істотну значущість в позашкільній освіті не тільки на заняттях класичного танцю, але й гуртків інших напрямків. Окрім цього, створення ситуації успіху на заняттях, виховних заходах сприяють розвитку таких життєвих компетентностей у вихованців: практичної, творчої, пізнавальної та соціальної. Цілісності досвіду додають розроблені педагогом конспекти занять, лекцій, сценарії виховних заходів, різні методичні розробки тощо

Джерело: http://comcentre.jimdo.com/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%B0/%
Категорія: м.Запоріжжя | Додав: (04.04.2016) | Автор: Саричева А.Л. E
Переглядів: 800 | Рейтинг: 4.1/10
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
 
 

Вхід на сайт

Пошук

Архів записів


Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • ІнтерБрама
  • Кафедра менеджменту
  • Портал інклюзивної освіти
  • Інновації та інноватика

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

     

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz