Мотивація вихованців до успіху на заняттях з класичного танцю
Ціннісним орієнтиром представлених матеріалів є його дослідно-експериментальний і пошуковий характер, оскільки матеріали мають діагностичну базу і базуються на результатах психолого-педагогічних досліджень певних якостей вихованців студії і педагога. Отримані результати збагачують теоретичні підходи, що становить вагомий вклад педагога в розробку даної проблематики.
Представлені матеріали структуровані, логічно та послідовно побудовані. Чітко простежуються ключові вимоги до узагальнених перспективних матеріалів, а саме: актуальність, інноваційність підходів, провідна ідея, теоретичне підгрунття, технологія впровадження, практична значущість досвіду, шляхи поширення тощо.
Ключовими аспектами представлених матеріалів є
• вивчення теоретичних основ формування мотивації до успіху на заняттях з класичного танцю;
• вироблення практичного інструментарію з питань формування мотивації до успіху, створення ситуації успіху на заняттях з класичного танцю;
• впровадження даного інструментарію в практику роботи педагогів;
• відстеження результативності та ефективності запроваджених форм, методів, прийомів з питань формування мотивації до успіху на заняттях з класичного танцю як одного із засобів підвищення мотивації до навчання хореографії.
Вищезазначені аспекти націлені на вирішення кінцевої мети автора досвіду - узагальнення і презентація ефективних форм, методів, засобів, прийомів навчання та створення ситуації успіху на заняттях класичного танцю як основи для формування мотивації до навчання. В цьому полягає інноваційність представлених матеріалів.
Розроблений педагогом практичний інструментарій має істотну значущість в позашкільній освіті не тільки на заняттях класичного танцю, але й гуртків інших напрямків. Окрім цього, створення ситуації успіху на заняттях, виховних заходах сприяють розвитку таких життєвих компетентностей у вихованців: практичної, творчої, пізнавальної та соціальної.
Цілісності досвіду додають розроблені педагогом конспекти занять, лекцій, сценарії виховних заходів, різні методичні розробки тощо